skip to Main Content

۱۰ نفر از حوزه انتخابیه غرب هرمزگان تایید صلاحیت شدند

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: در مجموع ۴۱ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هرمزگان تایید صلاحیت شده اند.

مجلس

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از مهر، بهروز اکرمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هرمزگان اظهار داشت: برابر اعلام شورای نگهبان از میان افرادی که به رد و یا عدم احراز صلاحیت خود در مرحله نخست بررسی صلاحیت ها اعتراض کرده بودند، ۱۲ نفر در استان هرمزگان تایید صلاحیت شدند.

وی ادامه داد: در این مرحله پنج نفر در حوزه انتخابیه بندرعباس، شش نفر در حوزه انتخابیه بندرلنگه و یک نفر در حوزه انتخابیه میناب در استان هرمزگان تایید صلاحیت شده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان افزود: همچنین دو نفر از داوطلبانی که در مرحله نخست بررسی صلاحیت ها در هیئت نظارت در هرمزگان تایید صلاحیت شده بودند، در این مرحله توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شدند که یک نفر از آنها از حوزه انتخابیه بندرعباس و یک نفر دیگر از حوزه انتخابیه بندرلنگه است.

اکرمی تصریح کرد: داوطلبانی که در مرحله قبل تایید و در این مرحله رد صلاحیت شده اند از ۱۷ بهمن تا ۱۹ بهمن ماه فرصت دارند تا اعتراض خود را به شورای نگهبان در تهران و یا دفتر این شورا در هرمزگان اعلام کنند.

وی گفت: زمان اعلام قطعی اسامی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور ۲۷ بهمن ماه است و ۲۸ بهمن نیز انتشار آگهی اسامی کاندیداها صورت می گیرد و زمان تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس نیز از ۲۹ بهمن تا پنجم اسفند ماه است.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با بیان اینکه تا این مرحله در مجموع ۴۱ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هرمزگان تایید صلاحیت شده اند، اظهار داشت: ۲۲ نفر از این افراد در حوزه انتخابیه بندرعباس، ۱۰ نفر در حوزه انتخابیه بندرلنگه و ۹ نفر در حوزه انتخابیه میناب هستند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top