skip to Main Content

یکی از خودروهای همراهان نماینده غرب هرمزگان دچار سانحه شد/ قدردانی جباری از جوانان رستای عمانی/ سفر جباری با هدف رفع مشکلات تردد در روستای عمانی بوده است/ خوش و بش شریفی و جباری در اورژانس بیمارستان+ تصاویر

شب گذشته و در پی دعوت شورای اسلامی روستای عمانی از نماینده غرب هرمزگان جهت بازدید از آبنمای ورودی روستا و پیگیری رفع مشکل تردد مردم یکی از خودروهای همراهان جباری به پل چهار متری آزادراه سقوط کرد.

4J8A0148

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از پارسیان عبدالله خاتمیان یکی از اعضای شورای اسلامی روستای عمانی در گفتگو با خبرنگار بادگیر گفت: آبنمای ورودی روستا و حجم زیاد آب همواره مشکلاتی را برای اهالی روستا به وجود می‌آورد که درخواست مردم ایجاد پل و کانال هدایت آب بوده است.

وی افزود: طی تماس‌های مکرری که با نماینده غرب هرمزگان در مجلس داشتیم وی قرار بود بازدیدی از این آبنما داشته باشند که در کنار آن دیدار با مردم نیز در دستور کار قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی عمانی خاطر نشان کرد: متأسفانه عدم آشنایی یکی از خودروهای همراه نماینده غرب هرمزگان با ورودی روستا و نیز نبود علایم رانندگی هدایت رانندگان به دوربرگردان، در بدو ورود به روستا با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ برخورد و به عمق ۴ متری پل آزادراه سقوط می‌کنند.

/// /// /// /// /// /// ///

به گزارش بادگیر؛ این اتفاق ۵ مصدوم داشت که تنها آمبولانس اورژانس در مدت زمان کوتاهی توانست خود را به محل حادثه برساند و خدمات پزشکی ارائه کند اما انتقال همه مصدومان با یک دستگاه آمبولانس امکان نداشت لذا طی تماس‌های گرفته شده و پس از نیم ساعت تأخیر آمبولانس بخش خصوصی و نیز آمبولانس اورژانس چاه مبارک به محل حادثه می‌رسند و بقیه مصدومان به اورژانس بیمارستان رستمانی منتقل می‌شوند.

بنابر گزارش‌ها حال عمومی چهار مصدوم خوب ارزیابی شد که پس از یک شب بستری همه آنها مرخص خواهند شد اما یک مصدوم دیگر به شهرستان لار منتقل تا ادامه خدمات پزشکی از آن شهرستان دریافت شود.

/// /// /// /// /// /// ///

جباری نمایمده مرم بستک، پارسیان و بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تأسف از اتفاقی که رخ داد در گفتگو با خبرنگار بادگیر گفت: طی تماس‌های مکرر اعضاء شورای اسلامی روستای عمانی دیداری از این روستا و گفتگو با مردم در دستور کار قرار گرفت اما اتفاق سانحه رانندگی مانع از این دیدار شد.

وی ضمن قدردانی از جوانان و مردم روستای عمانی گفت: جوانان روستا از لحظات اولیه این اتفاق در صحنه حاضر شدند و توانستند کمک خوبی به مصدومان کنند که از تلاش‌های همه آنها قدردانی می‌کنم.

وی بر حل و فصل مشکلات طرح شده از سوی شورای عمانی تأکید کرد و گفت: مشکلات روستا دریافت شده و برای رفع آن اقدام جدی صورت خواهد گرفت.

به گزارش بادگی، از حاشیه‌های این اتفاق حضور ناصر شریفی در بیمارستان و عیادت از مصدومان بود.

ناصر شریفی که با جمعی از هوادارانش در شهرستان حضور داشته پس از اطلاع از اتفاق، به همراه هوادارانش خود را به بیمارستان رساند و از مصدومان عیادت کرد و برای لحظاتی با دایی خود یعنی احمد جباری نیز خوش و بشی انجام داد.

4J8A0143 4J8A0128 4J8A0132 4J8A0133

4J8A0169 4J8A0148 4J8A0159 4J8A0165

//// مدیریت و تحریریه پایگاه خبری بادگیر برای مصدومان این حادثه شفای عاجل مسئلت دارد////

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top