skip to Main Content

ائمه جمعه در ایجاد حفظ وحدت نقش مهمی دارند

فرماندار بستک گفت: ائمه جمعه و روحانیون در ایجاد حفظ وحدت و نهادینه کردن آن در جامعه نقش مهمی دارند.

خبرگزاری فارس: ائمه جمعه در ایجاد حفظ وحدت نقش مهمی دارند

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از بستک، میرمرسل ایزدی‌پور صبح امروز در نشست مشترک با ائمه جمعه اهل سنت شهرستان به مناسبت هفته وحدت ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: زندگی مسالمت‌آمیز مذاهب مختلف در شهرستان بستک نماد بارزی از وحدت، اتحاد، انسجام و همدلی موجود در بین مردم ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام همواره قصد ایجاد تفرقه و از بین بردن وحدت در ایران اسلامی را داشته و دارند که با درک عالی مقام معظم رهبری از مسائل روز و دنیای سیاست این نقشه‌های شوم کارساز نشده است.

فرماندار شهرستان بستک بر هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمن تاکید کرد و افزود: دشمن وحدت بین مذاهب و قومیت‌ها را نشانه گرفته است و تلاش می‌کند با روش‌های مختلف آموزه‌های اسلامی، پایبندی به اعتقادات دینی و مذهبی و امنیت پایدار را خدشه‌دار کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با اشاره به اهمیت همدلی و اتحاد بین اقشار مختلف جامعه در برابر دسیسه‌های دشمن اظهار کرد: ائمه جمعه و جماعات و روحانیون در ایجاد و حفظ وحدت و نهادینه کردن آن در جامعه در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت نقش مهمی دارند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top