skip to Main Content

روابط عمومی‌ها برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات تلاش کنند

فرماندار بستک بر لزوم اطلاع‌رسانی و جلب حضور گسترده مردم در انتخابات اسفند ماه توسط روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: روابط عمومی‌ها برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات تلاش کنند

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از بستک در غرب هرمزگان، میرمرسل ایزدی‌پور صبح امروز در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان که با دستورکار برنامه‌ریزی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: روابط عمومی‌ها با تعامل دو سویه بین ادارات و مردم می‌توانند با ارائه مشورت به مدیر و سایر کارکنان مجموعه، نقش مهمی در تصمیم‌سازی و پیشبرد اهداف سازمان خود داشته باشند.

وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است تا با ایجاد امید و نشاط بیشتر در جامعه، برای اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت رسانه‌ها و مطبوعات به خصوص صدا و سیما ارائه شود.

فرماندار شهرستان بستک تاکید کرد: مدیران ادارات باید با برنامه‌ریزی که از طریق روابط عمومی ادارات و ارگان‌ها صورت می‌گیرد در ایام الله دهه فجر و سایر مناسبت‌ها در بین مردم حضور پیدا کنند.

ایزدی‌پور در ادامه با اشاره به انتخابات هفتم اسفند اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها در انتخابات، اطلاع‌رسانی و جلب حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رأی است که باید روابط عمومی‌ها به آن توجه کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک افزود: روابط عمومی‌ها باید از طریق اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات تلاش کنند زیرا حضور مردم در انتخابات نقش تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت خودشان و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

فرماندار بستک در پایان یادآور شد: با توکل به خداوند و کمک روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها، زمینه انتخاباتی پرشور و با نشاط در شهرستان فراهم شود تا انتخابات در مسیر قانون به خوبی برگزار و آرای مردم در فضایی آرام به صندوق‌ها ریخته شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top