skip to Main Content

برنامه های هفته وحدت در بستک باشکوه برگزار شود

فرماندار بستک بر هرچه باشکوه برگزار شدن برنامه های هفته وحدت در شهرستان تاکید کرد.
پوستر وحدت ۱
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، میرمرسل ایزدی پور در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت اظهار داشت: پیام هفته وحدت این است که با اتحاد و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا، مجال از تفرقه افکنی بیگانگان بگیریم و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم (ص) وحدت و یکرنگی خود را حفظ کنیم.
فرماندار بستک با تاکید بر هر چه باشکوه تر برگزار نمودن برنامه های هفته وحدت در شهرستان افزود: بحمدالله در شهرستان بستک جلوه ی باشکوه وحدت و یکپارچگی بین مردم این دیار به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
رئیس شورای اداری شهرستان بستک تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم اوامر مقام معظم رهبری در خصوص حق الناس بودن آرای مردم را محقق وبستر های لازم برای برگزاری یک انتخابات شکوهمند و سالم را فراهم نمائیم.
وی تاکید کرد: مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان نیز باید با رعایت اصل بی طرفی و پرهیز از جانبداری از فرد یا گروه خاصی، بستر مشارکت آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه را فراهم نمایند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک تصریح نمود: امیدواریم در سال ۹۴ با همدلی و همزبانی همچون گذشته انتخاباتی پرشور و مثال زدنی در بستک برگزار شود و برگ زرین در این شهرستان رقم بخورد.
ایزدی پور با بیان اینکه با تلاش دولت جلوه هایی از همدلی در حوزه هایی همچون دیپلماسی و مذکرات هسته ای محقق شده است افزود: مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه امسال نیز می تواند جلوه ای دیگر از این مهم را به اثبات برساند.
وی با بیان اینکه اقشار مختلف جامعه حق دارند ازسلامت انتخابات و سرنوشت آینده خود مطمئن باشند اظهار داشت: سیاست دولت یازدهم در فرایند انتخابات حفظ و صیانت از حقوق و آراء ملت است که مجریان و دست اندرکاران انتخابات در شهرستان بستک نیز با رعایت قانون و اصل بی طرفی از آرای مردم صیانت کنند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top