skip to Main Content

تشکیل ۱۹ کمیته در ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر۹۴ بستک

رئیس ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر بستک از تشکیل ۱۹ کمیته در ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر ۹۴ بستک خبر داد.
دهه فجر
به گزارش پایگاه خبری بادگیر از بستک، محمد احمدی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای معرفی بهتر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی و مشارکت همه اعضاء ستاد برنامه‌های پرمحتوا جهت انتقال و تبیین دستاوردها و آرمان های نظام اسلامی به ویژه نسل جوان اجرا گردد.
رئیس ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر بستک افزود: باید علاوه بر جذابیت، به محتوا و پیام برنامه‌های پیش‌بینی شده در کمیته‌ها دقت و به پاسداشت یاد شهدا و ایثارگران و آرمان آنها توجه وی‍ژه‌ای شود.
معاون فرماندار بستک یکی از مهم ترین ویژگی های انقلاب اسلامی را مشارکت اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب دانست و افزود: بیان دستاوردهای نظام و دولت تدبیر و امید و اطلاع رسانی مناسب به مردم، امید و نشاط را در جامعه تقویت و بستر خدمت بیشتر به مردم را فراهم می سازد.
احمدی با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بر تلاش برای فراهم نمودن شرایط حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه بستک در این راهپیمایی تاکید کرد.
رئیس ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر بستک خواستار اجرای برنامه‌های متنوع و شاد، تزئین فضای عمومی، برنامه‌ریزی برای دیدار از خانواده‌های معظم شهدا، مشارکت و همیاری مردم در اجرای برنامه ها و برنامه ریزی برای برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرها و روستاهای شهرستان شد.
معاون فرماندار بستک از تشکیل ۱۹ کمیته شامل کمیته های تبلیغات و اطلاع رسانی، بانوان، کارگری، فرهنگیان، روحانیت و تقریب مذاهب، دانش آموزی، فرهنگی، دانشجویی، بسیج، انتظامات، کودک و نوجوان، روستایی و عشایری، فضا سازی و تزیینات شهری، جوانان، ورزش، ایثارگری، بهداشت و درمان، حمل و نقل و اصناف در ستاد دهه فجر شهرستان خبر داد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top