skip to Main Content

دانشجویان رشته حقوق باید تهذیب را ره توشه خود کنند

رئیس دادگستری بستک گفت: دانشجویان رشته حقوق باید تهذیب را ره توشه خود کنند.
خبرگزاری فارس: دانشجویان رشته حقوق باید تهذیب را ره توشه خود کنند
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، قدرت‌الله حاجی‌زاده عصر امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان ضمن تبریک روز دانشجو و تبیین علت نامگذاری این روز و نیز بیان حق خواهی و عدالت طلبی دانشجویان انقلابی گفت: دانشجویان باید قدر فرصت‌ها را بدانند و در راه کسب علم از هیچ کوششی دریغ نکنند زیرا پس از سپری شدن دوران دانشجویی و افزایش مشغولیت‌ها، فرصت مطالعه و جبران زمان از دست رفته بسیار دشوار خواهد بود.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری همواره تأکید می‌فرمایند که دانشجو علاوه بر علم، خود را باید به ایمان و تهذیب نفس نیز آراسته کنند.

حاجی‌زاده مسئولیت دانشجویان حقوق را بسیار سنگین دانست و گفت: دانشجویان رشته حقوق در آینده متحمل شغل‌های حساس و مهمی خواهند شد که اگر در کسب علم، تهذیب نفس و تقوا راه توشه خود نسازند ممکن است آسیب زیادی به جامعه وارد کنند.

رئیس دادگستری شهرستان بستک افزود: فارغ التحصیل حقوق در مسند قضاوت امانت دار حریم مردم خواهد بود و قلم قاضی نقش مهمی در سرنوشت افراد ایفا خواهد کرد.

حاجی‌زاده ضمن توصیه‌های اخلاقی به دانشجویان حقوق دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان رشته حقوق باید حق طلبی را سرلوحه کار خود قرار دهند و از فرصتی که خداوند متعال برای آنها مقدر فرموده در جهت اصلاح امور گام بردارد و خداوند را بابت این نعمت شکر گذار باشد.

در پایان جلسه قاسمی، معاونت دانشگاه ضمن تبریک این روز به دانشجویان و معرفی دانشجویان، در خصوص همکاری آموزشی دانشگاه و دادگستری شهرستان تاکید کردند. سپس دانشجویان در فضایی صمیمی نظرات و پرسش های خود را با ریاست محترم دادگستری در میان گذاشتند و پاسخ خود را از جناب آقای حاجی زاده دریافت نمودند.

در این دیدار دانشجویان انجمن علمی رشته حقوق به همراه جمعی از مسئولان دانشگاه به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو با رئیس دادگستری بستک پیرامون مسائل مربوطه نیز گفت‌ و گو کردند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top