skip to Main Content

ما از نمایندگان هرمزگان آری به برجام می‌خواهیم، آری به آینده روشن برای ایران اسلامی

به گزارش پایگاه خبری بادگیر جمعی از جوانان اصلاح طلب استان هرمزگان طی نامه‌ای از نمایندگان مجلس خواستند به طرح برجام رأی مثبت بدهند

مجلس

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
نمایندگان محترم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی

سلام و درود خداوند بر همه انسان های ازاده و همه ایثارگران و شهدای انقلاب و جنگ.

ما جمعی از جوانان اصلاح طلب هرمزگانی از خاطر نمی بریم شور و نشاط بی نظیر و نتایج خجسته انتخابات تاریخی دوم خرداد را که ملت با حضور در سرنوشت سازترین برهه نه از راه جنگ بلکه با رای خود خطر حمله و طمع خارجی ها را از کشور دور کردند و بیگانگان دانستند که نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به همه آنهایی است که دل در گرو وطن دارند.

امروز هم در برهه دیگر شاهد آزمون سرنوشت ساز دیگری هستیم.

نیاز به توضیح نیست که در دولت گذشته انواع و اقسام دکترین های به اصطلاح تهاجمی و دیپلماسی تهدید و غیره دولتمردان جز به انزوای کشور در جهان نیانجامید و تنها خوراک تبلیغاتی لابی صهیونیست ها بود برای جنگ طلب نشان دادن دولت و ملت ایران.

اکنون که با هزینه های مادی و معنوی بسیار ناکارامدی تمامی آن تئوری ها برملا یا بهتر بگوئیم تجربه شده، ملت فهیم ایران با شرکت گسترده در انتخابات شکوهمند خرداد ۹۲ قاطعانه مسیر سیاسی و دیپلماسی آتی کشور را با رای قاطع خود انتخاب کردند.

دولت تدبیر و امید هم در این ۲ سال با تمام توان و تلاش خود امین رای و عامل به خواست به حق این ملت برای گسترش گفتمان “اعتدال و صلح طلبی” بوده و با زیرکی تمام در مقابل زیاده خواهی های شش قدرت جهانی ایستادند که کمتر از مجاهدت در راه خدا نبوده است.

اکنون که به تدبیر رهبر معظم انقلاب ، مجلس شورای اسلامی نیز در ثمره شیرین پیروزی دیپلماتیک ملت شریف ایران سهیم گردیده، حلاوت این پیروزی جز با همراهی و همدلی مجلس با دولت بر دل ها نخواهد نشست.

باشد تا با رای قاطع خود به حمایت از برجام، نتایج تلاش های دولت برخاسته از رای ملت بر جان ها بنشیند و شاهد نتایج مبارک آن و شکوفایی اقتصادی باشیم.

صراحتا از شما می خواهیم در این مقطع، رقابت های سیاسی و جناحی که اگر خدای ناکرده وجود دارد را کنار گذاشته و یکصدا با ملت و به نام هرمزگان به برجام آری بگوئید.

ما از شما آری می خواهیم، آری به آینده روشن برای ایران اسلامی، آری به صلح پایدار جهانی، آری به تعامل با دنیا و آری به گفتگوی منطقی و برابر بجای تهدید و جنگ. آری ، فقط بگویید آری ….
جمعی از جوانان اصلاح طلب هرمزگان

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top