skip to Main Content

۱۱۶ مدرسه میزبان ۸۰۰۰ دانش‌آموز بستکی

سرپرست آموزش و پرورش بستک توجه به ایجاد انگیزه و نشاط تحصیلی را در پیشبرد اهداف آموزشی دانش‌آموزان مهم دانست و گفت: هشت هزار دانش‌آموز از امروز فعالیت خود را در این شهرستان آغاز می‌کنند.
خبرگزاری فارس: 116 مدرسه میزبان 8000 دانش‌آموز بستکی 

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمدنور محمودی ظهر امروز در مراسمی مرتبط با آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: ۱۱۶ مدرسه در شهرستان از امروز فعالیت‌های آموزشی خود را آغاز می‌کنند و در این تعداد مدرسه هشت هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی بستک را یکی از شهرستان‌های شاخص علمی دانست و اضافه کرد: همزمان شدن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس حماسه جاویدان تاریخ اسلامی را یادآوری می‌کند که دانش‌آموزان در کنار درس گرفتن فرهنگ مقاومت، پایداری و استقامت، علم و دانش نیز فرا می‌گیرند.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش بستک تصریح کرد: دانش‌آموزان برای انجام فعالیت‌های آموزشی بدون دغدغه نیاز به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی مناسب دارند که هدف نهایی آن ایجاد انگیزه، امید به رشد و پیشرفت باشد.

محمودی همچنین خاطر نشان کرد: بر اساس سند تحول بنیادین و مشارکت اولیای دانش‌آموزان به عنوان بازوان اجرایی آموزش و پرورش شهرستان می‌توان پیشرفت‌های علمی دانش‌آموزان را تضمین کرد.

یادآور می‌شود، در مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی ۹۴-۹۵ که با حضور امام جمعه شهرستان، معاون فرماندار، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان، فرماندهان نیروهای انتظامی و سپاه، مسئولان ادارات و اولیای دانش‌آموزان در دبستان احمدیه برگزار شد متن پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی قرائت شد.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top