skip to Main Content

رصد فعالیت کاندیداهای احتمالی انتخابات در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان بر آمادگی کامل فرمانداران شهرستاهای تابعه برای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس و پنجمین دوره خبرگان تاکید کرد و گفت: فعالیت کاندیداهای احتمالی انتخابات در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی رصد می‌شود.
خبرگزاری فارس: رصد فعالیت کاندیداهای احتمالی انتخابات در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی 

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، بهروز اکرمی عصر امروز در نشست ویدئو کنفرانس ستاد انتخابات هرمزگان که با حضور فرمانداران استان برگزار شد، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات پیش رو، باید تمامی مشکلات و نواقص در بعد سخت افزاری و نرم افزاری احصاء و برطرف شود.

وی با اشاره به انجام الکترونیک برخی از مراحل انتخابات خاطرنشان کرد: کلیه فرمانداران در موعد مقرر نسبت به ترمیم و گسترش زیرساخت‌های مخابراتی و رفع اشکالات در حوزه آی تی اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان تصریح کرد: به منظور احصاء مشکلات احتمالی، قبل از برگزاری انتخابات در موعد مقرر، فرمانداران به‌طور مستمر ضمن بازدید میدانی از شعب پیشنهادی اخذ رای، کاستی‌های موجود را برطرف سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم اطلاع رسانی جامع و به‌موقع اخبار انتخاباتی خاطرنشان کرد: به‌زودی سایت انتخابات استان آغاز به‌کار خواهد کرد.

اکرمی همچنین با اشاره به فعالیت سایت‌های بدون مجوز گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به ساماندهی و همچنین تذکر به متولیان این‌گونه سایت‌ها اقدام کند.

وی افزود: فعالیت افراد در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با محوریت فعالیت‌های انتخاباتی به‌دقت رصد و با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top