skip to Main Content

اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال در بندرلنگه

مدیر شبکه بهداشت بندرلنگه از آغاز طرح سراسری واکسیناسیون فلج اطفال هم‌زمان با سراسر کشور در بندرلنگه خبر داد.
خبرگزاری فارس: اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال در بندرلنگه 

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، امیرحسین قندیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه گفت: با توجه به ادغام واکسن پولیو تزریقی در برنامه‌های ایمن‌سازی کودکان واجد شرایط، این طرح هم‌زمان با سراسر کشور در بندرلنگه نیز اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در این سری از طرح اجرایی، علاوه بر شیرخوارانی که به صورت روتین در سن چهار سالگی واکسن دریافت می‌کنند شیرخواران و کودکانی که از دریافت قطره خوراکی منع شده‌اند نیز مشمول دریافت واکسن تزریقی فلج اطفال می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه در ادامه خاطر نشان کرد: واکسن‌های تزریقی فلج اطفال با ویال‌های پنج دوزی در همه مراکز، پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشتی شهرستان همراه با دستورالعمل لازم مدیر واحد بیماری‌های واگیر و جزوه‌های آموزشی توزیع شده است.

قندیل در پایان ضمن دعوت از خانواده‌ها برای مشارکت و همکاری با تیم‌های اعزامی و مراکز بهداشتی اظهار داشت: در راستای اجرای صحیح و اصولی این طرح در ماه‌های مرداد و شهریور دو دوره آموزشی ویژه بهورزان، و کارشناسان مراکز شهری و روستایی توسط واحد بیماری‌های واگیر برگزار شده بود که نتایج مطلوب آن در اجرای طرح خواهیم دید.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top