skip to Main Content

تلاش دانشجویان در زمینه های علم جویی، آزادیخواهی و ظلم ستیزی ستودنی است

رئیس دانشگاه پیام نور واحد بستک در پیامی ضمن بزرگداشت روز دانشجو گفت: تلاش دانشجویان عزیز در زمینه های علم جویی و آزادیخواهی و ظلم ستیزی ستودنی است.

امینایی ۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر اسماعیل ایمنایی رئیس دانشگاه پیام نور بستک ضمن تبریک روز دانشجو به آینده سازان ایران اسلامی گفت: حس استقلال خواهی و استکبار ستیزی دانشجویان در پرتو آموزه های دینی بود که در روز شانزدهم آذرماه منجر به شهادت سه دانشجوی عزیز «شریعت رضوی»، «قندچی» و «بزرگ نیا» گردید.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد بستک گفت: گرچه قریب به ۶۰ سال از شهادت این عزیزان می گذرد اما به برکت خون این شهداء و دیگر شهیدان دانشجو طراوت آرمان خواهی و عدالت طلبی همچنان بر فضای دانشگاه ها حاکم است.

وی افزود: بی تردید دانشجویان از تأثر گذارترین اقشار جامعه در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی بوده و هستند و اگر تا دیروز دانشجویان رسالت استکبار ستیزی بر عهده داشته اند امروز ضمن حفظ مواضع قبلی خویش جهاد علمی را سر لوحه اندیشه و عمل خود قرار داده اند.

امینایی ضمن بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت یاد امام شهیدان و همچنین شهدای هسته ای از دانشجویان خواستند، تا علاوه بر کسب فضایل اخلاقی و دینی با همدلی در جهت نیل به توسعه پایدار و ارتقاء جایگاه علمی به ویژه در حوزه های فناوری نوین عزم خویش را جزم نمایند، تا به حول قوه الهی و با رهنمودهای رهبری معظم انقلاب قله های رفیع علم را فتح نماییم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top