skip to Main Content

سهم ۹۲ میلیارد ریالی بستک از اعتبار ماده ۱۸۰

فرماندار بستک از توزیع ۹۲ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال اعتبار از محل ماده ۱۸۰ برای آبادانی این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: سهم 92 میلیارد ریالی بستک از اعتبار ماده 180

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بستک، میرمرسل ایزدی‌پور عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان‌ به برگزاری دومین نشست کمیته برنامه‌ریزی سال ۹۴ با موضوع اجرای حکم ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه شهرستان که با حضور نمایندگان مدیران کل استان و مدیران شهرستان برگزار شد، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه به اعتبارات اختصاص یافته به تفکیک فصل، دستگاه و پروژه‌ها در سال‌جاری مشخص هستند، اظهار داشت: به فصل منابع آب ۹ میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال، حمل و نقل ۴۰ میلیارد ریال، مسکن و عمران شهری و روستایی ۲۰ میلیارد ریال، آموزش چهار میلیارد ریال، کشاورزی و منابع طبیعی چهار میلیارد ریال، بهداشت دو میلیارد ریال، شهرداری بستک و شهرداری جناح هر کدام پنج میلیارد ریال و فصل صنعت، معدن و تجارت دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته است.
وی افزود: رویکرد بودجه سال ۹۴ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.
فرماندار شهرستان بستک خاطر نشان کرد: بیشترین اعتبار مربوط به حمل و نقل و راه و شهرسازی با ۹ پروژه و با اعتبار ۴۰ میلیارد است.
ایزدی‌پور اظهار امیدواری کرد: در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، با تدابیر ارزنده دولت یازدهم و با تلاش مضاعف مسئولان شهرستان و همیاری و همکاری مسئولان استانی در جهت رفاه و آسایش مردم و توسعه و آبادانی شهرستان گام‌های بلندی برداشته شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top