skip to Main Content

صعود گروه کوه‌نوردی بردول به مرتفع ترین قله ایران

گروه کوه‌نوردی بردول به سرپرستی یعقوب دلدار به بلندترین قله ایران صعود کردند.

IMG-20150809-WA0004

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از پارسیان خبر، یعقوب دلدار رئیس هیأت کوهنوردی پارسیان در خصوص صعود گروه کوهنوردی بردول به بلندترین قله ایران گفت: صعود به قله دماوند هفتیم صعود کوهنوردان پارسیان به قله‌های مرتفع کشور می‌باشد.

وی اضافه کرد: گروه کوهنوردی پارسیان این صعود را با هدف توجه دادن مردم به حفظ محیط زیست انجام دادند و امیدواریم که مردم با توجه به محیط زیست این ذخیره الهی را برای نسل‌های بعدی حفظ کنند.

سرپرست گروه کوهنوردی صعود کننده به دماوند خاطر نشان کرد: در این صعود دو خانم و هفت آقا گروه را همراهی کردند و صعودی بی دغدغه و با برنامه ریزی دقیق تجربه کردیم.

دلدار تصریح کرد: این گروه مردم را به پرداختن به ورزش‌های همگانی تشویق می‌کند و گوشزد می‌کند که ورزش مانع از بروز بسیاری بیماری‌ها می‌شود.

رئیس هیأت کوهنوردی پارسیان در پایان گفت: برنامه‌های صعود در آینده با جدیت در دستور کار قرار می‌گیرد و امیدواریم که فرصت صعود کوهنوردان پارسیان به قله‌های بین المللی نیز فراهم شود.

یادآور می‌شود؛ خانم‌ها عایشه ریمار، زهرا رگا و آقایان یعقوب دلدار، احمد احمدی، احمد مبارکی، منوچهر خواجه، حاجی غفاری، محمد مرتضوی و ابراهیم قاضی زاده افتخار صعود به قله دماوند به عنوان مرتفع ترین قله کشور را کسب کردند.

پایگاه خبری پارسیان خبر ضمن تبریک این صعود برای گروه کوهنوردی پارسیان آرزوی موفقیت می‌کند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top