skip to Main Content

آغاز اعزام کوهنوردان گروه بردول پارسیان و مهر بهده به قله دماوند

گروه کوهنوردان بردول پارسیان و مهر بهده با هدف پاسداشت محیط زیست هفتمین صعود خود را به قله‌های مرتفع کشور آغاز کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از پارسیان خبر یعقوب دلدار رئیس گروه کوهنوردی بردول پارسیان ظهر امروز پیش از اعزام در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر گفت: پس از فتح قله‌های مرتفعی از قبیل دنا علم کوه، هزار لاله زار، کرکس، تفتان، هماک و گنو در بندرعباس هفتمین صعود را به بلندترین قله ایران از ۱۴ مرداد با اعزام کوهنوردان آغاز و تا ۲۰ مرداد به پایان خواهد رسید.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف این فعالیت و صعود، توجه دادن مردم به محیط زیست پیرامونی و اینکه باید طبیعت را دوست داشته باشیم تعریف شده است.

مدیر گروه کوهنوردی بردول خاطر نشان کرد: در این دوره از کوهنوردی گروه مهر بهده نیز کوهنوردان بردول را همراهی می‌کنند و این دو گروه تا کنون با ایجاد تعاملات سازنده توانسته‌اند عملکرد خوبی را از فعالیت خود به ثبت برسانند.

دلدار ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در ورزش همگانی و توجه به سالم‌ترین نوع ورزش یعنی پیاده روی گفت: شهرستان پارسیان از ارتفاعات خوبی برخوردار است که برای شروع کوه نوردی می‌توان آغاز خوبی را داشت و در ادامه با مشارکت در گروه‌های حرفه‌ای کوهنوردی به فعالیت حرفه‌ای در این رشته پرداخت.

مدیر کوهنوردی بردول پارسیان در پایان گفت: از همه مردم شهرستان درخواست می‌کنیم برای موفقیت گروه کوهنوری شهرستان دعای خیر کنند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top