skip to Main Content

یکی از مطالبات مردم استقرار انتقال خون در شهرستان است

فرماندار پارسیان بر استقرار انتقال خون در پارسیان تأکید کرد و آن را یکی از مطالبات جدی مردم دانست.

11346

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از پارسیان خبر، محمد رادمهر فرماندار پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر گفت: تمامی زیرساخت‌های استقرار انتقال خون در شهرستان فراهم هست و ساختمانی به همین منظور در شهرستان ایجاد شده است که متناسب با فعالیت سازمان انتقال خون می‌باشد.

وی اضافه کرد: مردم شهرستان به این باور رسیده‌اند که اهداء خون اهداء زندگی است و برای این منظور ساعت‌ها در نوبت خون دهی می‌ایستند تا به نوعی زندگی اهداء کنند.

فرماندار پارسیان حضور دوهفته یک روز انتقال خون از بندرلنگه به پارسیان را محدود دانست و گفت: حضور عزیزان انتقال خون هر دوهفته یک بار در شهرستان جوابگوی نیاز شهرستان نیست و پیگیری‌هایی برای حضور مستمر و بیشتر نیروهای انتقال خون در پارسیان صورت گرفته است که امیدواریم نتیجه حضور بیشتر انتقال خون در شهرستان موجبات رضایت هم‌شهرستانی‌ها را فراهم کند.

رادمهر در پایان اهداء خون را یکی از سنت‌های حسنه و باور راسخ مردم به آن برشمرد و اظهار کرد: مردم همواره در فعالیت‌هایی که منشأ خیرخواهانه و بشر دوستانه داشته باشد مشارکتی فعال دارند و ما به عنوان متولیان باید زمینه مشارکت آنان را فراهم کنیم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top