skip to Main Content

دفاع جانانه تیم مذاکره کننده از حقوق هسته‌ای کشور قابل تقدیر است/ از دولت یازدهم تشکر می‌کنیم

نماینده شهرستان‌های بستک، پارسیان و بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از عملکرد دولت در مذاکرات بر حفظ دست‌آوردهای هسته‌ای کشور تأکید کرد.

جباری ۱۲۴۰۹

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، احمد جباری نماینده مردم شهرستان‌های بستک، پارسیان و بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی امشب در گفتگو با خبرنگار بادگیر گفت: دفاع جانانه تیم مذاکره کننده از حقوق هسته‌ای کشور قابل تقدیر است و ما نیز این مذاکرات را تا به اینجای کار مثبت ارزیابی می‌کنیم اما هماهنگونه که مقام معظم رهبری فرمود باید از نتایج مذاکرات حراست کرد تا انحرافی در آن بوجود نیاورند.

وی اضافه کرد: پیام امشب مقام معظم رهبری به رئیس جمهور بخشی از دغدغه‌های ایشان را در خصوص تجربه نقض عهدنامه‌ها توسط غرب بیان شد و از امروز باید عزمی عمومی در همین راستا صورت بگیرد.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برداشته شدن تحریم‌ها می‌تواند توسعه کشور را با شتاب بیشتری پیش ببرد و جلوی بسیاری از سوء استفاده‌هایی که هر از گاهی در رسانه‌ها شنیده می‌شود گرفته شود.

جباری ادامه داد: باید در این میان از صبر و حوصله مردم که عامل اصلی به نتیجه رسیدن مذاکرات بودن تشکر کرد و این درحالی است که در طول ۳۵ سال نشان دادند که تحریم‌ها نمی‌تواند در عزم آنان خللی ایجاد کند.

نماینده مردم بستک، پارسیان و بندرلنگه تصریح کرد: یکی از وعده‌های دولت در دستور کار قرار گرفتن موضوع هسته‌ای و تعامل هر چه بیشتر با کشورها بود و امروز تحقق این وعده دولت را در عرصه میدانی می‌بینیم و امیدواریم نتیجه این تلاش‌ها چشم‌انداز روشنی را ترسیم کند.

جباری گفت: ضریب امنیت سرمایه‌گذاری در کشور باعث شده بسیاری از کشورها برای سرمایه‌گذاری در ایران اعلام آمادگی کنند که در پی به نتیجه رسیدن مذاکرات می‌تواند این موضوع تسهیل شود و شاهد اشتغال بیشتر در کشور خواهیم بود.

نماینده مردم غرب استان در مجلس گفت: ایران کشوری تأثیر گذار در خاورمیانه و جهان است لذا کشورهای دنیا نیاز دارند تعامل سازنده داشته باشند.

جباری در پایان گفت: جا دارد از مقام معظم رهبری بابت ارائه طریق و ترسیم منشور رفتاری و خطوط قرمز در جهت حفظ منافع و دست‌آوردهای هسته‌ای قدردانی کنیم که تدبیر ایشان همواره در سخت‌ترین شرایط کشور را به ساحل آرامش هدایت فرموده و همچنین از ریاست جمهور و تیم مذاکره کننده به خصوص جناب آقای دکتر ظریف که با تجربه بالای دیپلماسی توانست ماه‌ها در مقابل بزرگ‌ترین کشورهای دنیا اقتدار نظام را به رخ بکشد قدردانی کنیم.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top