skip to Main Content

سرنخ اختلاف و نا امنی در کشورهای اسلامی، رژیم صهیونیستی است

امام جمعه اهل سنت کیش، رژیم صهیونیستی را سرچشمه و سرنخ بروز اختلافات و ناامنی در میان کشورهای اسلامی خواند و افزود: آنها سالهاست که تلاش می کنند با ایجاد تفرقه بین مسلمانان و سرگرم ساختن آنان، حکومت بر مردم جهان را بدست بگیرند.

شمسی ۹۸۲۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، شیخ یعقوب شمس روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در مورد نقش رژیم صهیونیستی در دامن زدن به نا امنی های منطقه اظهار داشت: این رژیم و همدستان آن سالها ست که به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مردم کشورهای اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه بروز اختلافات و ناامنی در برخی کشورهای اسلامی سبب شده آنها درگیر مسائل دیگر شوند، اظهار داشت: مسلمانان و آزاد اندیشان جهان باید بدانند اگر این اختلافات برطرف نشود و آنها همدلی خود را حفظ نکنند به نفع رژیم صهیونیستی خواهد بود.

امام جمعه اهل سنت کیش با یاد آوری اینکه رژیم جعلی اسراییل می داند که به رغم داشتن سلاح های پیشرفته توان مقابله با مسلمانان فلسطین را ندارد گفت: مردم فلسطین با تکیه بر سلاح ایمان همواره پیروز میدان هستند.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب اسراییل تلاش دارد تا با همکاری برخی سران کشورهای اسلامی و مقامات استکبار با کشتار مردم غزه و نمایش توانمندی های خود، آبروی از دست رفته خود را حفظ کند.

شمس دشمنی با اسراییل را وظیفه تمام کشورهای اسلامی دانست و گفت: اکنون اسراییل، فلسطین را مورد تجاوز قرار می دهد و فردا سایر ملت های مسلمان را تهدید می کند و کشورهای مسلمان بیش ازهر زمان دیگری باید با حفظ وحدت در صحنه باشند و جنایت رژیم صهیونیستی را برملا سازند.

وی به لزوم حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و گفت: روز قدس روز رساندن فریاد مظلومیت مردم فلسطین به دنیاست، جنایات صهیونیست ها در مقابل مردم فلسطین به ویژه مردم غزه قلب جهانیان را به درد آورده است و این مساله نفرت از صهیونیست ها را بیشتر می کند.

امام جمعه اهل سنت کیش تصریح کرد: فلسطینی ها تنها نیستند و مردم کشورهای مختلف در راهپیمایی روز قدس فریاد مظلومیت آنها را به گوش جهانیان می رسانند.

شیخ یعقوب شمس اولویت نخست جهان اسلام را مساله فلسطین دانست و گفت: پیام راهپیمایی امسال حفظ وحدت و همدلی و کنار گذاشتن اختلافات است.

امام جمعه اهل سنت کیش، مردم ایران را مردمی فهیم و آگاه خواند و گفت: حضور آنها در صحنه های مختلف تاریخ انقلاب این را نشان می دهد که اگر کسی بخواهد به کتاب آسمانی، بزرگان و یا دین ما توهین کند همه یکدست و یکصدا در مقابل آن ایستادگی می کنند.

مسوولان و مردم ولایتمدار کیش همگام با سایر شهرهای کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و یکصدا ندای مظلومیت مردم فلسطین را سردادند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top