skip to Main Content

حضور به موقع تیم آتش نشانی و مهار زود هنگام آتش

اولین محک آتش نشانی شهر کوشکنار با اعزام زود هنگام تیم آتش نشان و مهار به موقع آتش نمره قبولی را در کارنامه خود به ثبت رساند.

 

360116_359

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از پارسیان خبر، عبدالله روگا کارشناس آتش‌نشانی شهر کوشکنار در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر گفت: پس از حدود دو سال این اولین واقعه آتش سوزی در شهر کوشکنار بوده که پس از اعلام از سوی مردم ماشین آتش‌نشانی در کمتر از چند دقیقه خود را به محل حادثه رساند و توانست از توسعه آتش سوزی جلوگیری کند و در اقدامی جمعی با کمک مردم آن را مهار کند.

روگا اضافه کرد: این حادثه در حیاط خلوت یکی از ساکنین شهر کوشکنار اتفاق افتاده بود که منجر به وارد آمدن خسارت به سه بوته نخل قدیمی شد که در صورت توسعه آتش می‌توانست دامنه گسترده تری را دچار آسیب کند.

کارشناس آتش نشانی کوشکنار خاطر نشان کرد: در مهار آتش نباید نقش مردم را از یاد برد و همکاری آنان هم در اطلاع رسانی به موقع و هم هنگام حضور ما سرعت عمل را بالا برد و تما توانستیم با کمک مردم این آتش را مهار کنیم.

روگا در پاریان یادآور شد: خدا را شکر برای مقابله با حوادث معمولی امکانات نسبتاً خوبی در اختیار داریم اما برای مقابله با حوادث بزرگ امکانات فعلی جوابگو نمی‌باشد و باید برای توسعه امکانات امداد و نجات و آتش نشانی چاره جدی اندیشیده شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top