skip to Main Content

بهره مندی از روحیه جهادی گام موثری در کاهش و مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش گفت : با بهره مندی از روحیه جهادی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ، اجتماعی ، آموزشی و همدلی و همراهی همه دستگاه ها ، نهادها می توان گام های موثرتری در کاهش آسیب ها وناهنجاری های اجتماعی و مبارزه با آنها برداشت.

81662651-70000471

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد حسن جهان در مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین های مسابقات ورزشی که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و هفته ملی المپیک در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شده بود اظهار داشت: جزیره زیبای کیش باید به یک جزیره پاک و عاری از مواد مخدر تبدیل بشود.

وی با تاکید بر اینکه آگاه سازی در این زمینه باید از دوران کودکی آغاز شود اظهار داشت : امروز اعتیاد گریبانگیر طبقات مختلف در جامعه شده است و اگر برای ریشه کنی آن دست بکار نشویم دیگران برای گرفتار کردن ما هزینه خواهند کرد .

وی گفت باید بتوان از ظرفیت های موجود همچون رسانه هآ ، مساجد برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به خانواده ها استفاده کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش با یاد آوری اینکه امروز سوداگران مرگ از فروش و توزیع مواد مخدر سود زیادی بدست می آورند تاکید کرد: صنعتی سازی ،کار تولید مواد افیونی را راحت تر کرده و سبب شده آنها برای کسب سود بیشتر به تولید این نوع تولید روی بیاورند و آن را با قیمتی ارزانتر و راحت تر در اختیار نسل جوان قرار دهند .

سرهنگ جهان پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر را گامی مهم برشمرد و تصریح کرد ،حل معضل اعتیاد با همت جمعی مردم ، همدلی نهادها و دستگاه ها امکان پذیر خواهد بود، همچنین با استفاده از ظرفیت رسانه ها و مساجد می توان برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به خانواده ها استفاده کرد .

وی به تقدیم سه هزار و ۷۸۵ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر و همچنین ۱۲ هزار جانباز در این راه اشاره کرد و گفت : اگر برای ریشه کنی این معضل دست بکار نشویم به خون شهدا خیانت کرده ایم ، ما چظور می توانیم پاسخگوی مادران و فرزندان این عزیران باشیم .

در این برنامه نماهنگی با عنوان بیراهه با موضوع مواد مخدر برای حاضران پخش شد .

در پایان این مراسم با حضور مسوولان ورزشی و ادارات از برترین های این رقابت ها تقدیر شد . اهدا لوح به برخی بهبود یافتگان و اعضای انجمن NA بخش دیگر این مراسم بود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top