skip to Main Content

زیبا کلام در مقابل تفکرات امام و مقام معظم رهبری و انقلاب موضع گرفته است/ مسئولان باید تقوای سیاسی داشته باشند

امام جمعه پارسیان گفت: کارگزاران نظام اسلامی باید تقوای سیاسی داشته باشند و برای رسیدن به اندک موقعیت اجتماعی دین خود را نفروشند.
خبرگزاری فارس: مسئولان باید تقوای سیاسی داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، حجت‌الاسلام هادی میرزایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه پارسیان ماه رمضان را بهترین فرصت برای نزدیکی به خداوند دانست و اظهار داشت: روزه‌داری و پرهیز از سخنان بیهوده آغاز تکامل انسان است.

وی خاطر نشان کرد: کارگزاران نظام اسلامی باید تقوای سیاسی داشته باشند و برای رسیدن به اندک موقعیت اجتماعی دین خود را نفروشند.

امام جمعه پارسیان با اشاره به “تحولات میدانی و سیاسی” در یمن گفت: مردم مظلوم یمن ماه‌هاست زیر آتش سنگین بمباران آل‌سعود قرار دارند و با توجه به اینکه در این زمینه نتوانستند به موفقیت برسند میز مذاکره را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب کرده‌اند اما نخبگان یمنی فریب زیاده‌خواهی‌های آل‌سعود و کشورهای مرتجع عرب منطقه را نخواهند خورد.

میرزایی با بیان اینکه غرب استان به حیات خلوت برای حضور برخی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب شناخته شده،‌ تبدیل شده است گفت: جلسه‌ای با هر عنوانی برگزار می‌کنند، نام غرب استان را بر آن می‌گذارند، جریانی را حاکم می‌کنند و شخص معلوم‌الحالی را در آن دعوت می‌کنند.

امام جمعه پارسیان تصریح کرد: این شخص در مقابل تفکرات امام و مقام معظم رهبری و انقلاب موضع می‌گیرد و شرم‌آور است که می‌گوید علت مخالفت غربی‌ها این است که ما گفتیم کشوری دیگر را نابود می‌کنیم.

میرزایی اضافه کرد: امام به درستی این سخنان را فرمودند اما سئوال اینجاست که شما با چه اهدافی در جمع مردم بستک در مقابل تفکرات امام حرف می‌زنید؟

امام جمعه پارسیان با شگفت خواندن این قبیل اظهارنظر‌ها اضافه کرد: چه اتفاقی افتاده؟ چرا اعتراضی و مخالفتی نشد؟ از مسئولان محترم تقاضای بررسی داریم.

میرزایی با بیان اینکه اسرائیل در منطقه کماکان جنایت می‌کند، افزود: حالا و برای همیشه خواهیم گفت که اسرائیل باید از بین برود زیرا که این رژیم و تفکر صهیونیستی پشت پرده تمام جنگ‌هایی است که در منطقه اتفاق می‌افتد.

امام جمعه پارسیان ادامه داد: اوائل انقلاب تفکراتی حاکم بود، زمانی خطر کمونیست را گوشزد می‌کردند اما امام فرمود خطر صهیونیست بیشتر از خطر کمونیست است.

میرزایی با برشمردن حوادث منطقه اضافه کرد: شما ببینید تفکر صهیونیستی نیل تا فرات چه بر سر مردم آورده است.

امام جمعه پارسیان اشغال ۶۶ ساله فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را یادآور شد و گفت: اسرائیل ۶۶ سال است که مردم مظلوم فلسطین را قتل عام می‌کند و هفت سال غزه را محاصره کرد.

میرزایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص کرانه باختری خاطر‌نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند کرانه باختری با گستره بیشتری که دارد باید مسلح شود.

امام جمعه پارسیان در پایان تأکید کرد: مردم اجازه بروز این تفکرات در منطقه را نخواهند داد و با شدت با این جرایان‌ها مقابله خواهد شد.

دیدگاه

  1. متاسفانه بسیاری از به خصوص قشر روحانی خود را مالک کشور می دانند در حالی که پیام واقعی امام و انقلاب را درک نکرده اند حرف امام این لود که حتی کمونیستها نیز در کشور آزادی بیان خواهند داشت امروز کار به جایی رسیده که فرزندان انقلاب اجازه دم زدن ندارند دکتر زیباکلام شخصیت دلسوز و صادقی است که هر جا ناهنجاری ببیند دلسوزانه فریاد می کند تا اصلاحی در کار ملک و ملت پدید آید و صد البته ممکن است جاهایی نیز به خطا رود مثل همه انسانهای دیگر ولی مگر کجای دنیا آزادی تنها مختص کسانی است که درست می گویند در همین آزادی است که سره از ناسره تمییز داده میشود و تنها صاحب این تشخیص خود مردم هستند نه هیچ شخص و گروه دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top