skip to Main Content

مجتمع فرهنگی هنری شهرداری در اختیار هنرمندان باقی می‌ماند

فرماندار پارسیان دغدغه‌ هنرمندان را به جا دانست و بر تداوم فعالیت فرهنگی هنری در مجتمع فرهنگی هنری شهرداری تأکید کرد.

مجتمع ۶

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از فارس، محمد رادمهر فرماندار پارسیان عصر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: مجتمع فرهنگی هنری شهرداری پارسیان با اعتبار پارس جنوبی و توسط نوسازی مدارس در زمین شهرداری پارسیان ساخته شده است و به منظور انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: واگذاری مجتمع فرهنگی هنری به پیشنهاد شهردار و تأیید شورای اسلامی شهر بوده اما باید یادآور شد که هر گونه واگذاری املاک منقول و غیر منقول شهرداری باید از طریق قانون مزایده صورت بگیرد و این واگذاری با توجه به اینکه تشریفات قانونی لازم طی نکرده نمی‌تواند در اختیار مجموعه دیگر قرار بگیرد، اما در صورتی که مجتمع فرهنگی و هنری به صورت قانونی در اختیار مرکز آموزشی یا هر مجموعه دیگری قرار بگیرد هنرمندان نیز می‌توانند از ساعت ۱۳ تا پایان شب از آن استفاده کنند.

فرماندار پارسیان تأکید کرد: هنرمندان پارسیان نخبگان شهرستان هستند و دغدغه‌ آنها به عنوان دغدغه همه متولیان فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان پیگیری خواهد شد.

رادمهر تصریح کرد: طی جلسات مشورتی که با شهردار پارسیان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شده دغدغه هنرمندان در اولویت تصمیم گیری‌ها قرار گرفته و در قرارداد بین شهرداری و نهادی که قانوناً متصدی بهره‌برداری قرار خواهد گرفت به استفاده هنرمندان از این مجتمع اشاره خواهد شد.

رئیس شورای اداری شهرستان در پایان گفت: همدلی خوبی بین مسئولین و هنرمندان برقرار است و این شهرستان با توجه به تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی از قابلیت‌های خوبی برخوردار است که همت بیشتر هنرمندان و مسئولین فرهنگی برای استفاده از این زیر ساخت‌ها ضروری است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top