skip to Main Content

هنرمندان بستک با معاون استاندار دیدار کردند

هنرمندان شهرستان بستک با بهروز اکرمی معاون امنیتی، سیاسی اجتماعی استانداری هرمزگان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان دیدار کردند.

اکرمی ۱۲۶۰

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، در این نشست احمد حبیبی پژوهشگر با سابقه این شهرستان با اشاره به نقش و جایگاه اصحاب فرهنگ و هنر در جامعه، بر لزوم اهتمام ویژه به هنرمندان، محققان و پژوهشگران تأکید نمود و در ادامه افزود: رشد و تعالی جامعه در گرو حضور مستمر و فعالیت پویای این قشر از جامعه در عرصه های مختلف می باشد.
سپس هنرمندان حاضر در این نشست نقطه نظرات، پیشنهادها و برنامه های خود را حوزه های مختلف فرهنگی – هنری ارائه نمودند.

کاظم قاسم زاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بستک گزارشی از عملکرد انجمن های فرهنگی هنری فعال شهرستان و همچنین مشکلات زیر ساختی و تجهیزاتی موجود در مجتمع های فرهنگی هنری و فرهنگسرای روستایی تحت پوشش را بیان کرد و درخواست حمایت بیشتر دستگاه ها از نخبگان فرهنگی، علمی، پژوهشی و هنری این شهرستان شد.
بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این نشست اظهار داشت: نامگذاری سال ۹۴ با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی رهبر انقلاب اسلامی تداعی کننده ی یک نوع رابطه ی دو سویه همدلی بین دولت و ملت است.

اکرمی یادآور شد: مهمترین دلیل ایجاد همدلی و همزبانی حضور مسئولان در میان مردم، خدمت نمودن و همراهی کردن با آنها در مشکلات است لذا از هنرمندان در عرصه های مختلف می خواهم روحیه مطالبه گری را در بین خودشان تقویت کنند و مسئولان نیز وظیفه دارند به خواسته ها و حل مشکلات این قشر روشن گر رسیدگی کنند.
گفتنی است: در پایان نشست هدایایی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان عرصه ی خطاطی و هنرهای تجسمی به معاون سیاسی امنیتی استانداری اهداء گردید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top