skip to Main Content

ساعت کاری ادارات استان هرمزگان اعلام شد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان را اعلام کرد.

رئوفی ۴۵۰۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، علی رئوفی از ابلاغ بخشنامه تغییر ساعت کاری و تعطیلی روزهای پنجشنبه کلیه دستگاه های اجرایی استان هرمزگان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به مصوبه تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان در روزهای پنجشنبه ساعت کاری کلیه دستگاه های اجرایی هرمزگان در روزهای شنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۴۵ تا ۱۵۳۰ خواهد بود.

وی ادامه داد: بیمارستان ها، مراکز درمانی و امدادرسانی، بانک ها، شهرداری ها، مراکز خدمات عمومی، مراکز آموزشی و آموزش عالی و نیروهای نظامی و انتظامی مشمول این بخشنامه نمی باشند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان افزود: همچنین واحدهای عملیاتی دستگاه های اجرایی ارائه دهنده خدمات عمومی همانند بخش های مرتبط با صادرات و واردات و امثال آن از این مصوبه مستثنی خواهند بود.

رئوفی تصریح کرد: برنامه ریزی برای حضور تعدادی از کارکنان در دستگاه های اجرایی مشمول جهت پاسخگویی و خدمات رسانی به ارباب رجوع و همچنین در حوادث غیرمترقبه همچون شرکت های برق، مخابرات، آب، گاز و … الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: ساعات شروع و پایان کار واحدهای تولیدی، صنعتی، صنفی و خدماتی با رعایت مقررات مربوطه براساس شرایط کار از سوی دستگاه ها و مسئولین ذیربط تعیین و اعلام می گردد.

شایان ذکر است؛ ادارات و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان براساس مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و با تایید شورای اداری استان هرمزگان برای صرفه جویی در مصرف انرژی در فصل گرما، روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top