skip to Main Content

رفع کم‌آبی و ایجاد راه‌های مواصلاتی مهمترین دغدغه مردم بستک است

فرماندار بستک رفع مشکلات کم آبی و بهبود راه‌های مواصلاتی به شهرستان‌های همجوار را از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این شهرستان عنوان کرد.
فرمانداری ۱
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، میرمرسل ایزدی‌پور صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: از زمان روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، کارهای بزرگی از قبیل افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعد از ۲۲ سال، استخر بستک، سالن‌های ورزشی و… در این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: این دولت دستاوردهای بسیار خوب و قابل توجهی داشته که ایجاد آرامش و امید و پرداختن به مسائل سلامت و درمان از برنامه‌های شاخص آن به شمار می‌رود.
فرماندار شهرستان بستک استفاده از نظرات و پیشنهادات نخبگان، بزرگان و علما را اولویت برنامه کاری خود عنوان کرد و افزود: در طول مدت سپری شده از عمر دولت تدبیر و امید، بین مردم و دولت اعتماد خوبی برقرار شده و دولت زمینه ایجاد همدلی و همزبانی بیشتر را به خوبی فراهم کرده است.
ایزدی‌پور بیان داشت: در شهرستان بستک هیچ گونه اختلافی بین شیعه و سنی وجود ندارد و در سایه دوستی، وحدت و احترام متقابل پیروان این دو مذهب در کنار همدیگر زندگی می‌کنند.
وی رفع مشکلات کم آبی و بهبود راه‌های مواصلاتی به شهرستان‌های همجوار را از مهم‌ترین خواسته‌های مردم شهرستان عنوان کرد.

خبرنگار: حق‌شناس

انتهای پیام/۸۸۰/ق/و/۱۰۰

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top