skip to Main Content

دولت یازدهم با دستورکار،شعار و محورهای کاری مشخص در فرآیند انتخاباتی سالم اعتماد مردم را جلب کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان آرامش حاصل در جامعه را حاکی از عملکرد مثبت دولت یازدهم در رویارویی با مشکلات و عدم دامن زدن به برخی اختلافات و سکوت در برابر برخی انتقادات ناجوانمردانه دانست.

اکرمی ۴۵۴۳۲

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست شورای اداری شهرستان بستک با اشاره به سیاست های کلان دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: دولت یازدهم با دستورکار مشخص، شعار مشخص و محورهای کاری مشخص در یک بستر و فرآیند انتخاباتی آزاد و قانونمند توانست رای و نظر مردم را به خود جلب کند و در نهایت دولتش را تشکیل دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان افزود: تلاش همه مجموعه دولت در سطح هیات وزیران، استان ها و شهرستان ها بر این خواهد بود که بتوانند به شعارهایی که قبل از پیروزی این دولت بیان شده عمل کنند.

وی یکی از مشخصه ها  و وجه ممیز این دولت را عقلایی کار کردن عنوان کرد و افزود: عقلانیت در امور یعنی همه چیز در جایگاه خود قرار داشته باشد و یقینا” اگر چنین اتفاقی بیافتد تمام مشکلات مرتفع خواهد شد.

اکرمی یکی دیگر از شعارها و محورهای کاری دولت یازدهم را تدبیر در امور دانست و افزود: از رهگذر بی تدبیری های گذشته چه در سطح ملی و چه در سطح استانی و شهرستانی، ضربات جبران ناپذیری بر پیکره جامعه وارد شده و بنای این دولت بر این است که با تدبیر، جامعه را اداره و آرامش و امید را ایجاد کند.

معاون استاندار هرمزگان تنش زدایی در بحث روابط بین الملل را یکی از موفقیت های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: این دولت چشم خود را بر توهین های آشکار می بندد و نمی خواهد آرامش حاکم بر جامعه را با بداخلاقی ها بر هم بزند.

 وی با اشاره به سرمایه انسانی در بستک بیان داشت: نیروی انسانی شهرستان بستک یکی ازسرمایه های مهم این شهرستان است که باید بخوبی از آن استفاده شود.

اکرمی با اشاره به وجود خیرین در این شهرستانف افزود: وجود خیرین به عنوان یکی سرمایه های اجتماعی مهم بستک می تواند همچون گذشته منشا توسعه و حرکت به سوی پیشرفت باشد.

وی اولویت بندی نیازهای شهرستان از سوی مسئولان و سوق دادن کمک های خیرین در جهت رفع نیازهای اساسی را مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: مجموعه فرمانداری با تهیه نیازهای اساسی شهرستان در بخشهای مختلف اعم از تامین آب شرب، بهداشت و درمان و ….آنها را اولویت بندی و در اختیار خیرین قرار دهد تا بتوان روند توسعه شهرستان بستک را سرعت بخشید.

اکرمی یکی ملاک های اصلی ارزیابی مدیران را جذب سرمایه گذار دانست و افزود: بدلیل وجود برخی تنگناهای مالی می بایست از فرصت سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخشهای مختلف حداکثر استفاده را نمود و مدیران بر اساس این ملاک مهم ارزیابی خواهند شد.

معاون استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاثیر میزان رضایت عمومی مردم در شاخصه های امنیتی، افزود: وظیفه مجموعه حاکمیت، تلاش برای تامین رفاه و آسایش جامعه است.

وی همچنین با اشاره به درپیش رو بودن دو انتخابات مهم در اسفندماه سال جاری، گفت: تاکید رئیس جمهور محترم تلاش برای برگزاری پرشور و قانونمند انتخابات است که امیدواریم در این آزمون مهم سربلند باشیم.

این مقام مسئول با تاکید بر عدم جانبداری مسئولان از جریانهای انتخاباتی، بیان داشت: با مدیرانی که از اموال بیت المال در جهت تضعیف یا تقویت نامزدهای انتخاباتی استفاده کنند از طریق قانون برخورد می شود.

اکرمی در پایان سخنان خود بر حل مشکلات کم آبی و اجرایی کردن سند اشتغال و توسعه شهرستان تاکید کرد.

گفتنی است؛ غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با سادات چاه بنارد، بازدید از شهرک صنعتی و واحدهای صنعتی نمونه، مراکز تاریخی و بیمارستان ۶۴ تختخوابی بستک و نشست با نخبگان شهرستان از دیگر برنامه های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان در سفر به شهرستان بستک بود.

IMG-20150608-WA0021

IMG-20150608-WA0016

IMG-20150608-WA0018

IMG-20150608-WA0019

IMG-20150608-WA0020

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top