skip to Main Content

امام خمینی(ره) احیاء گر وحدت درجهان اسلام بود

مدیر مدرسه علمیه اهل سنت بندر لنگه گفت پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، نشان داد که که ادیان و به ویژه دین اسلام با گذشت زمان نه تنها به پایان راه خود نرسیده بلکه مجدداً به عنوان مهمترین راه نجات بشریت از ظلم و بیدادگری مطرح می‌باشند.

امینی ۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از مروارید، شیخ محمدعلی امینی مدیر مدرسه علمیه اهل سنت بندر لنگه در خصوص شخصیت امام خمینی(ره) گفت : الگوی زندگی امام راحل همانا پیامبر اکرم(ص) بود و به همین دلیل همه مسلمانان جهان شیفته شخصیت والا و اخلاص ایشان هستند.

وی افزود: ابعاد شخصیت امام راحل همچون سازده زیستی، توکل، صبر، زهد و تقوی در حقیقت تجلی مولفه هایی است که می توان در زندگی و شخصیت پیامبر اکرم(ص) مشاهده کرد.

وی اضافه نمود: به همین دلیل بود که خداوند متعال دل های مومنان و انسان های آزاده را مجذب امام خمینی(ره) کرد.

شیخ امینی ادامه داد: اینکه امروز راه آن بزرگوار ادامه دارد، از خلوص ایشان نشات گرفته است و نام، راه، حکمت و اندیشه امام روز به روز در جهان گسترده تر می شود.

مدیر مدرسه علمیه اهل سنت بندر لنگه با بیان اینکه مکتب امام راحل یک بیداری اسلامی را در جهان پیاده کرد، اظهار کرد : هرچه که امروز مسلمانان دارند به لطف پروردگار و اخلاص حضرت امام خمینی (ره) است.

شیخ امینی تاکید کرد : اخلاص امام راحل موجب شده است که شجره جمهوری اسلامی که به دست توانمند ایشان کاشته شد، روز به روز تنومندتر و ابرقدرت ها در مقابل ایران اسلامی خاضع تر شوند.

وی در پایان تصریح نمود : به طور قطع پیروزی انقلاب اسلامی ایران لطف پروردگار و انقلاب خدایی بود و این موضوع را بارها امام راحل اعلام کرده بودند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top