skip to Main Content

گوش‌ها برای حل مشکلات مسکن مهر پارسیان کر شده است

امام جمعه پارسیان با اشاره به وضعیت مسکن مهر در پارسیان گفت: مشکلاتی پس از سال‌ها در این پروژه همچنان گریبانگیر مردم است که متأسفانه هرچه فریاد می‌زنیم انگار گوشی برای شنیدن وجود ندارد.
خبرگزاری فارس: گوش‌ها برای حل مشکلات مسکن مهر پارسیان کر شده است

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، حجت‌الاسلام هادی میرزایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام راحل (ره) اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری همراه است با بصیرت دینی و اشراف بر تمامی تحولات کشور و منطقه لذا این بیانات منشور التزام مسئولان به اطاعت عملی از فرمایشات معظم‌له است

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی مسئولان فقط ژست اطاعت از رهبری را می‌گیرند و این در صورتی است که در عمل چنین به نظر نمی‌آید.

امام جمعه پارسیان در ادامه گفت: دستآورد هسته‌ای نتیجه تقدیم ۱۲ شهید است و این دانش امروز به همت شهدا بومی شده است لذا نباید این دانش به راحتی به فراموشی سپرده شود یا در مذاکرات مورد معامله قرار گیرد.

میرزایی با اشاره به جنایات تروریستی بر علیه مسلمانان شرق عربستان اضافه کرد: متأسفانه آل‌سعود با تزریق پول‌های نفت به بدنه ترور در خاورمیانه جریانات تند ضد اسلامی را تقویت می‌کند و بعد از افتضاحی که به بار آورده به دنبال دستگیری عوامل انفجار تروریستی مسجد شیعیان است در حالی که ریشه ترور در دستان خود حکام آل‌سعود است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به وضعیت مسکن مهر در پارسیان و مشکلاتی که پس از سال‌ها همچنان باقی مانده است خاطر نشان کرد: متأسفانه هرچه فریاد می‌زنیم انگار گوشی برای شنیدن وجود ندارد و مردمی که در این مسکن‌ها زندگی می‌کنند با مشکلات متعددی روبرو هستند و مسئولان باید به فریاد آنان برسند.

امام جمعه پارسیان تصریح کرد: این زیبنده دولت نیست که صدها خانواده‌ای که مسئولیت مهم فعالیت صنعتی و تولیدی در جنوب کشور را به عهده‌ دارند در بازگشت به محل سکونت خود اینچنین دست‌خوش ناملایمات قرار بگیرند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top