skip to Main Content

ملت ایران از اعتقادات و ارزشهای اسلامی خود کوتاه نمی آید/ دشمنان و معاندان نظام این فکر را به گور خواهند برد

امام جمعه اهل سنت بندرچارک گفت :امروز چه شیعه وچه سنی و ملت ایران از اعتقادات و ارزشهای اسلامی خود کوتاه نمی آیند ملتی که هیچگاه نمیگزارد که دشمنان ومعاندان نظام به این خاک دست اندازی کند و بدانند این فکر را به گور خواهند برد.

راهبر ۶۵۴۰۸

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل ار دانا، شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرچارک در مراسمی در روستای روستاق بخش چارک گفت : شهدا با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و امروز اگر دشمن نگاه بدی به این کشور ومردم سلحشور داشته باشد مردانی چون جهان آراها به صحنه خواهند آمد .

وی افزود : امروز چه شیعه وچه سنی و ملت ایران از اعتقادات و ارزشهای اسلامی خود کوتاه نمی آیند ملتی که هیچگاه نمیگزارد که دشمنان ومعاندان نظام به این خاک دست اندازی کند و بدانند این فکر را به گور خواهند برد.

امام جمعه اهل سنت بندرچارک در ادامه عنوان کرد : این روزها شاهد هستیم ۱۷۵نفر از غواصان و دلاورد مردان این مرز بوم که در جنگ هشت سال دفاع مقدس در آبهای عراق و ایران با دستان بسته زنده به گور شده اند تازه تفحص شدند و اینها جان خود را از دست دادند و این سختی ها را به جان خریدند تا به وعده خداوند و نزد او روزی خورند.

شیخ راهبر اضافه نمود : در برهه ای از زمان سپری میکنیم که جهان اسلام وبشریت پراز توطئه وفته است ودر این هوای فتنه آمیزحق و باطل در هم شده است ویکی پس از دیگری دامن امت اسلامی را می گیرد و امروز کشور عزیزمان با تدابیر رهبری در بین این کشورهای اسلامی از فتنه و آتش به دور و در امنیت کامل به سر میبرد

وی اظهار کرد : چه کسی برای داعش اسلحه تهیه میکند غیراز این نیست که همفکران غربی به آنها سلاح میرسانند اینان خوابشان پریشان خواهد شد زیرا این وعده الهی است به فرموده حضرت آقا در جامعه اسلامی هر کس دم از تفرقه بزند .مزدور دشمن است.

شیخ راهبر امام جمعه اهل سنت بندرچارک در پایان گفت : هر کس میخواهد الگوی وحدت را بببند باید به ایران اسلامی نگاه کندچه شیعه وچه سنی درکنار هم با ارامش و وحدت زندگی میکنند و به امید روزی که این انقلاب و این نظام به همه دنیا صادر شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top