skip to Main Content

برگزاری دومین کنسرت موسیقی و اجرای موزیکال کودکان و نوجوانان آموزشگاه آزاد هنری نقطه

دومین کنسرت موسیقی و اجرای موزیکال کودکان و نوجوانان آموزشگاه آزاد هنری نقطه در سالن پیامر اعظم (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر بستک برگزار شد.

محمدی زاده ۶۸۷

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، ماشاء الله محمدی زاده مدیر آموزشگاه آزاد هنری نقطه در این خصوص گفت: در این کنسرت ۳۸ هنرجو به رهبری استاد حدادیان به اجرای برنامه پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: در این اجراء گروه نوازی، تک نوازی و چند نوازی با ساز بلز، فلوت و… بهترین آهنگ های ایران و جهان و برخی آهنگ های نواحی و آقوام ایرانی نیز نواخته شد.

مدیر آموزشگاه نقطه تصریح کرد: آنچه این اجراء را زیبا و چشم نواز کرده بود پوشش لباس سنتی و بومی _ محلی مردم منطقه ی بستک بود.

به گفته محمّدی زاده؛ هدف از انتخاب این نوع پوشش رجوع و احیاء فرهنگ، آداب و سنن بومی _ محلی مردم و گذشتگان این خطه بوده است.

یادآور می‌شود؛ این اجرای زیبا به مدت ۲ شب در تاریخ ۷ و ۸ خرداد ماه جاری برگزار شد که با استقبال بی نظیر مردم و مسوولین قرار گرفت. رهبری گروه را استاد حدادیان مدرس دانشگاه و پیشکسوت موسیقی کودکان به عهده داشتند. در پایان از طرف آموزشگاه آزاد هنری نقطه،شهرداری،شورای اسلامی شهر بستک و برخی از مراکز خصوصی لوح سپاس و جوایزی به رسم یادبود به هنرجویان اهداء و از آنها تجلیل و تقدیر شد.

گزارش تصویری اجرا با هنرنمایی استاد عکاسی استان و نفر دوم عکس ایران جناب آقای احمد مدنی منتشر خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top