skip to Main Content

سرداران جبهه دیپلماسی را نباید تخریب کرد

استاندار هرمزگان با اشاره به شرایط حساس منطقه و مذاکرات هسته ای گفت: سردارانی که با دشمن در حال مذاکره و جنگ دیپلماسی هستند را نباید تضعیف کرد.

استاندار ۲۳۴

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از ایرنا،جاسم جادری چهارشنبه شب در سومین نشست شورای اداری استان هرمزگان افزود: در مذاکرات هسته ای فشار بر ایران زیاد شده و داعش نیز توسط آمریکا و استکبار تقویت شده و درگیری ها در یمن ادامه دارد که نشاندهنده این است که دشمنان نمی خواهند جمهوری اسلامی ایران پیشرفت کند و این در حالی است که روز به روز بر تعداد علاقه مندان به ایران اسلامی اضافه می شود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: متاسفانه در این شرایط حساس، عده ای از سر بی توجهی غفلت هایی انجام می دهند و در حالی که چند سردار ما در مقابل دشمن در مذاکرات در حال جنگ دیپلماسی هسته ای هستند، برخی به این موضوع توجه ندارند که کسی که در مقابل دشمن ایستاده است را نباید تخریب کنیم.

وی همچنین با گرامیداشت ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) افزود: امام راحل پس از ۱۵ سال تبعید به کشور بازگشتند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برپا کردند و حدود ۱۱ سال رهبری نظام را به عهده داشتند.

وی ادامه داد: این نظام و انقلاب به نام امام خمینی (ره) شناخته می شود و با وجود بحران هایی که در منطقه و دنیا وجود دارد، با تدبیر درست نظام اسلامی راه خود را به پیش برده است.

استاندار هرمزگان افزود: دشمنان بر علیه انقلاب و نظام اسلامی توطئه و فتنه های بسیاری داشته اند اما با همراهی مردم، این نظام روز به روز مستحکم تر شده و برای حفظ این انقلاب و نظام صدها هزار شهید و جانباز و آزاده تقدیم شده است.

جادری خاطر نشان کرد: همه باید به ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) کمک کنیم تا برنامه های مناسب در این ایام برگزار شود چون ما مدیون امام و شهیدان هستیم.

جادری تاکید کرد: برای موفقیت نظام و انقلاب و تثبیت حقانیت خود در کل دنیا باید با هم اتحاد داشته باشیم و ضرورت دارد براساس فصل الخطاب و خطوط قرمز و اصولی که از سوی مقام معظم رهبری ترسیم می شود، عمل کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت مجری قانون است، اظهار داشت: تک نرخی شدن فرآورده های نفتی و یا پرداخت یارانه ها از جمله مسائلی است که براساس قانون به دولت تکلیف می شود و دولت نمی تواند برخلاف قانون عمل کند و نهادهای نظارتی در این زمینه بر دولت نظارت دارند.

جادری در ادامه از ابلاغ اعتبارات عمرانی سال ۹۴ در روزهای آینده خبر داد و افزود: اعتبار عمرانی هرمزگان در سال جاری نزدیک به ۱۹۲ میلیارد تومان است.

وی گفت: پروژه های نیمه تمام بخصوص در بخشهای راه، بهداشت و درمان و نوسازی مدارس و طرح های بخش آب به دلیل مشکلات کمبود آب در هرمزگان در اولویت هزینه اعتبارات قرار دارد.

جادری در ادامه وجود ذخایر نفت و گاز را از مزیت های بسیار مهم استان هرمزگان برشمرد و بیان داشت: هرمزگان در این زمینه ظرفیت های خوبی دارد که باید برای اکتشاف و بهره برداری از آن برنامه ریزی صورت گیرد.

استاندار هرمزگان گفت: در جلسه شورای مدیریت بحران استان مصوب شد که ادارات هرمزگان به دلیل مشکل کمبود آب و تامین برق، روزهای پنجشنبه تعطیل شود که اجرای این مصوبه تا زمان رفع این مشکلات ادامه خواهد داشت.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top