skip to Main Content

برقراری پرواز در مسیرهای تهران ـ بندرلنگه و بلعکس توسط نماینده غرب هرمزگان

مدیر فرودگاه بندرلنگه گفت:اگر خواستار اضافه شدن پرواز هستیم نیاز است مردم و مسئولین حمایت کنند و سعی کنند مسافرتهای کاری و تفریحی خود را با پرواز بندرلنگه انجام دهند تا باعث سود برای شرکت های هواپیمایی شوند و انگیزه افزایش پرواز برای آنها بوجود آید .

جباری ۲

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا مدیر فرودگاه بندرلنگه طی تماسی تلفنی گفت :با هماهنگی نماینده مردم بندرلنگه بستک پارسیان و ریاست کمیته حمل و نقل با جهانگیریان ریاست سازمان هواپیمایی کشوری و مدیر کل نظارت بر فرودگاهها و موسسات هوانوردی جلسه ای پیرامون برقراری پرواز توسط شرکت هواپیمایی ماهان در مسیرهای تهران ـ بندرلنگه و بلعکس برگزار شد که در این جلسه نسبت به برقراری دو پرواز در هفته به وسیله شرکت هواپیمایی ماهان توسط جباری تاکید شد.

وی افزود : پیرو همین جلسه جناب طاهری از بازرگانی ماهان و هیئت همراه جهت بررسی امکانات فرودگاه بندرلنگه و عقد قرارداد هندلینگ با شرکت هواپیمایی ایران ایر وارد فرودگاه شدند که از امکانات فرودگاه بازدید نموده و جهت قرارداد هندلینگ پرواز با مسئول ایران ایر جلسه ای انجام شد که امور هندلینگ ماهان در فرودگاه بندرلنگه به عهده ایران ایر باشد .

مدیر فرودگاه بندرلنگه در ادامه گفت : یکی از عوامل جذب شرکت های هواپیمایی داشتن پتانسیل مسافر است که متاسفانه این امر در بندرلنگه ضعیف می باشد و یکی از دلایل کنسلی پرواز دبی به دلیل کمبود مسافر بود که چارتر کننده متضرر شد و از ادامه پرواز خودداری نمود.

وی همچنین تاکید کرد اگر خواستار اضافه شدن پرواز هستیم نیاز است مردم و مسئولین حمایت کنند و سعی کنند مسافرتهای کاری و تفریحی خود را با پرواز بندرلنگه انجام دهند تا باعث سود برای شرکت های هواپیمایی شوند و انگیزه افزایش پرواز برای آنها بوجود آید .

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top