skip to Main Content

شورای ورزش در راستای رفع مشکلات ورزش شهرستان گام بر می‌دارد

رادمهر فرماندار پارسیان در جلسه شورای ورزش پارسیان گفت: شورای ورزش در راستای تندرستی و پیشگیری از بیماری‌ها و رفع مشکلات ورزش شهرستان گام برمیدارد

DSC07839

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از پارسیان خبر، جلسه شورای ورزش شهرستان پارسیان به ریاست محمد رادمهر فرماندار پارسیان با حضور کلیه اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار پارسیان در این نشست خاطرنشان کرد: شورای ورزش یک شورای مشورتی است که تلاش این شورا در راستای تندرستی و پیشگیری از بیماری‌هاورفع مشکلات ورزش شهرستان گام برمیدارد.

رادمهر فرماندار پارسیان با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش به عنوان یکی از ابزارهای ایجاد نشاط در جامعه نام برد وافزود : با سیاست گذاری درست می توان از ورزش در جهت ارتقاء سطح کیفی  ورشد وتوسعه جامعه وکشور استفاده نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در جهت رشد و توسعه ورزش شهرستان تاکید و خواستار همکاری و مشارکت عمومی در این بخش شد .

وی افزود: تأمین سلامت جسم و روانی آحاد جامعه، غنی‌سازی اوقات فراغت، گسترش روابط اجتماعی، دور شدن از زندگی ماشینی، فاصله گرفتن از بیماری‌های گوناگون و… از مهمترین اهداف ورزش همگانی است.

وی با اشاره به اینکه در بین جوانان روستایی شهرستان در زمینه ورزش استعدادهای خوبی وجود دارد که باید شناسایی و سرمایه گذاری شود و خاطر نشان ساخت : تاکنون در زمینه ورزش شهرستان خوب کار شده است وباید به ورزش روستایی و ساحلی اهمیت و توجه خاصی نشان داده شود .

فرماندار ضمن اشاره به اهمیت ورزش در تامین سلامت جسم و روح انسان خاطرنشان کرد : اجرای ورزش همگانی در سطح شهرستان مستلزم روحیه وفاق و همکاری و مشارکت مردم و مسئولین است و نهادینه سازی ورزش عمومی در گرو مشارکت همگانی است .

فرماندار نیز ضمن تاکید بر لزوم توجه به مقوله ورزش در سطح بخشها و شهرپارسیان و دشتی و کوشکناربر لزوم همکاری دهیاران و شهرداران در جهت ترویج ورزش همگانی با مشارکت مسئولین دستگاهها و اداره ورزش و جوانان تاکید کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top