skip to Main Content

آینده هنر خوشنویسی بستک درخشان است

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک در جلسه آزمون خوشنویسی گفت: آینده هنر خطاطی این شهرستان به همت و تلاش علاقه مندان درخشان است.

قاسم زاده ۷۶۰۹۷

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، کاظم قاسم زاده ضمن تأکید بر وجود استعدادهای درخشان در حوزه هنر خوشنویسی شهرستان بستک افزود: آزمون خوشنویسی با همکاری انجمن خوشنویسان بستک و با شرکت علاقه مندان و هنرآموزان در سطح مطلبوبی برگزار شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه از تأسیس انجمن خوشنویسان،شعبه بستک مدت زمان زیادی نمی گذرد اما در همین مدت زمان کوتاه توانسته اند علاقه مندان بسیاری را جذب این هنر فاخر نمایند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک عنوان کرد: آزمون خوشنویسی در سطح مقدماتی، متوسط، کتابت عالی و ممتاز در رشته های نستعلیق عالی، ممتاز، خوش و خط دوم کتابت برگزار شد و هنرجویان از شهرستان های بستک و جناح و روستای کوخرد در این آزمون حضور داشتند.

قاسم زاده آینده هنر خوشنویسی در بستک درخشان دانست و بیان داشت: بستر و ظرفیت های لازم برای پیشرفت این هنر در این شهرستان فراهم شده است و امیدواریم این هنر اسلامی با تلاش علاقه مندان و حمایت متولیان روز به روز از رونق بیشتری برخوردار شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top