skip to Main Content

توجه به امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان بسیار کمرنگ است

استاندار هرمزگان با اشاره به نقش مهم جوانان در توسعه و پیشرفت کشور ، گفت: توجه به امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان بسیار کمرنگ است.

81621047-6475069

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان هرمزگان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و با اشاره به در پیش بودن روز جوان، بیان داشت: اساس توسعه و پیشرفت و ماندگاری هر کشور و نظام وابسته به جوانان است.

وی با بیان اینکه اگر جوانان در جامعه مغفول واقع شوند آینده را هم از دست خواهیم داد، تصریح کرد: جمعیت کشور ما جوان است و اگر نتوانیم جوانان را براساس واقعیت ها و علوم روز تربیت کنیم دچار مشکلاتی خواهیم شد.

جادری با تاکید بر اینکه نباید همه برنامه های مرتبط با جوانان تنها در یک هفته خلاصه شود، از موازی کاری، هدر دادن وقت، پول و امکانات و کارهای بی نتیجه در حوزه جوانان انتقاد کرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: هر کارگروه غنی سازی اوقات فراغت جوانان باید متولی خاصی داشته باشد و برنامه ها به خوبی اجرایی شود.

جادری ضمن تاکید بر بهره مندی از مشاوره های جوانان ، گفت: در بخش جوانان دستگاه ها به صورت جزیره ای عمل می کنند که باید جلوی موازی کاری ها گرفته شود و فعالیت کارگروه ها مورد بررسی قرار گیرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top