skip to Main Content

مراسم تجلیل از روابط عمومی های دستگاههای اجرایی بستک

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، مراسم تجلیل از روابط عمومی های دستگاههای اجرایی بستک با حضور معاون فرماندار برگزار گردید.
IMG_5212
به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بستک، معاون فرماندار بستک در این مراسم با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: یکی از مهم ترین عواملی که جایگاه یک دستگاه، اداره یا نهاد را در میان افکار عمومی جامعه تقویت می کند وجود یک واحد روابط عمومی منسجم و قدرتمند است.
محمد احمدی افزود: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمانها به عملکرد روابط عمومی آن دستگاه وابسته است.
وی روابط عمومی را علم، هنر و یک فن دردنیای امروز خواند و تصریح کرد: اگر روابط عمومی با دید وسیع، گسترده و دوراندیشی عمل کند می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.
معاون فرماندار بستک بر پاسخگو بودن واحد روابط عمومی دستگاه های اجرایی بستک تاکید کرد و افزود: ارتباط متقابل با رسانه ها، بسترسازی برای مشارکتهای مردمی و ایجاد فضای تعاملی در اطلاع رسانی  از وظایف اصلی روابط عمومی هاست.
مهندس احمدی بیان داشت: روابط عمومی ها باید با گسترش ارتباطات خود با مردم، در شفاف سازی عملکرد دستگاه ها و سازمان های مختلف بکوشند که این امر، وحدت، آرامش و افزایش امید را در پی خواهد داشت.
 وی با بیان اینکه روبط عمومی ها حلقه اتصال دولت و ملت هستند، افزود: روابط عمومی های توانمند و فعال می توانند نقشی تاثیر گذار در تحقق شعار سال داشته باشند.
معاون فرماندار بستک یکی از رسالت های بزرگ روابط عمومی را در دستور کار قرار دادن شعار همدلی و همزبانی، دولت و مردم و تلاش برای تحقق این مهم و اطلاع رسانی در راستای کمک به سیاستهای دولت محترم تدبیر و امید عنوان کرد.
 IMG_5259
خبرنگار: حق شناس/۸۸۰/ق/و/۱۰۰

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top