skip to Main Content

شروع به کار فعالیت انجمن ها در مجتمع فرهنگی هنری روستاهای کمشک بستک

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک: فعالیت انجمن های مختلف فرهنگی هنری در مجتمع روستای کمشک بستک همزمان با شروع طرح اوقات فراغت آغاز می شود.

قاسم زاده ۷۶۰۹۷

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، کاظم قاسم زاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک، در اولین جلسه هم اندیشی با حضور مسئولان مختلف روستای کمشک گفت: با توجه به مرکزیت روستای کمشک درغرب شهرستان بستک و برخورداری از  مجتمع فرهنگی هنری مناسب و همچنین فعالیت چشمگیر هنرمندان این روستا در حوزه های مختلف رایزنی‌های لازم در خصوص جذب نیروی مناسب  جهت فعال کردن مجتمع سهروردی کمشک صورت گرفته است.

وی هدف از تشکیل این جلسه را فعال کردن انجمن های فرهنگی هنری، شناسایی و تشکیل بانک اطلاعاتی هنرمندان، دعوت از مربیان متخصص جهت آموزش هنرمنداناین منطقه عنوان کرد و افزود: از دیگر برنامه ها و اهداف این اداره، راه اندازی کتابخانه های مشارکتی در این روستا با همکاری اداره کل کتابخانه ها و همچنین پیگیری ساخت فرهنگسرای روستایی کمشک با ۵ درصد پیشرفت می باشد.
کاظم زاده در ادامه عنوان کرد: امیدواریم با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین همکاری شورای اسلامی روستای کمشک، دوره های آموزشی پرباری برای فصل تابستان و اوقات فراغت هنرمندان این منطقه برگزار شود.
در ادامه اعضاء شورای اسلامی، دهیاری و هنرمندان حاضر در این جلسه، نقطه نظرات وپیشنهادات خود را در راستای فعال سازی حوزه های فرهنگی و هنری روستای کمشک ارائه دادند.

2 دیدگاه

  1. قابل توجه سرپرست محترم ارشاد بستک پایگاه مقاومت خاتم الانی گچویه نیز آمادگی خود را جهت آموزش بسیجیان اعلام و در صورت اعزام مربی به روستا مکان مناسب را در اختیار آن مسول محترم جهت آموزش قرار خواهد داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top