skip to Main Content

آموزش و پرورش سهم خود را در مشارکت فراموش کرده است

رئیس شورای بخش کوشکنار خبر داد: آموزش و پرورش سهم خود را در مشارکت فراموش کرده است

imagesبه گزارش پایگاه خبری بادگیر، خلف یوسفی رئیس شورای بخش کوشکنار از کمبود شدید امکانات آموزشی در برخی روستاهای غرب بخش کوشکنار خبر داد.

وی با اشاره به مدرسه نور سروباش افزود: مدارس روستای سروباش توسط خیرین ساخته و تجهیز شده است و در طول این مدت کمک‌های خوبی از طریق خیرین ارائه گردیده اما متأسفانه دولت سهم خود را در مشارکت فراموش کرده است.

رئیس شورای بخش کوشکنار خاطر نشان کرد: دانش آموزان روستای سورباش از امکانات اولیه آموزشی برخوردار نیستند و این درحالی است که مدرسه نور این روستا، دانش‌آموزان ۵ روستای غرب استان را پوشش می‌دهد.

یوسفی تصریح کرد: سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزن روستاهای اطراف سورباش نیر توسط خیرین تأمین گردیده و ما انتظار داریم در قبال مشارکتی اینچنینی دولت نیز به تعهد خود در قبال آموزشگاه‌ها عمل کند تا خیرین از ارائه خدمت بی منت ناامید نشوند.

رئیس شورای بخش کوشکنار در پایان گفت: انتظار می‌رود کیت‌های جدید آموزشی ، هوشمند سازی کلاس‌های درس، تأمین تجهیزات و امکانات نرم‌افزاری در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد تا روستاهای بخش کوشکنار بویژه روستای محروم سروباش از این وضعیت خارج شوند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top