skip to Main Content

تکمیل مجتمع آبرسانی بندرلنگه وبستک با۸۷۰میلیارد ریال اعتبار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان با اشاره به اینکه هم اکنون سه مجتمع بزرگ آبرسانی روستایی در بندرلنگه و بستک در دست ساخت می باشد، گفت: تکمیل و بهره برداری از این طرحها نیازمند ۸۷۰ میلیارد ریال اعتبار است.

IMG_2548

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از ایرنا، عبدالحمید حمزه پور اظهار داشت: تاکنون برای آبرسانی به سه مجتمع شامل مجتمع آبرسانی مقام، دژگان و براشت بستک با۷۸ روستا ۱۱۰میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون رقمی در حدود ۱۱۰ میلیارد ریال برای ساخت این مجتمع ها هزینه شده، خاطرنشان کرد: تکمیل و بهره برداری از آنها نیازمند ۸۷۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی با بیان اینکه چهار دستگاه آب شیرینکن در روستاهای دژگان، لمزان، حسینه و چیرویه بندرلنگه در حال بهره برداری است، تصریح کرد: چهار دستگاه دیگر نیز در روستاهای پدل، گرزه، دیوان و مقام نیز درحال ساخت است.

حمزه پور بیان داشت: این آب شیرینکن ها هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی داشته که پیش بینی می شود تا هفته دولت امسال به بهره برداری برسد.

وی در خصوص آب شیرینکن های روستایی در حال ساخت شهرستان بستک گفت: آبشیرینکن روستای دهتل با ظرفیت تولید ۲۵۰ مترمکعب در شبانه روز و تحت پوشش قرار دادن شش روستای ایلود، چاه دزدان، دهتل، برکه لاری، سید احمدی و بامستان در دست احداث است.

مدیرعامل شرکت آب و فاصلاب روستایی هرمزگان بیان داشت: در شهرستان بستک آب شیرینکن روستای هرنگ با ظرفیت تولید یک هزار و ۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز مورد بهره برداری گرفته است.

لازم به ذکر است، حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید هفته گذشته از پروژه آبرسانی شهرستان های بندرلنگه و بستک گفته است: با توجه به پروژه های اجرا شده و در دست احداث، تابستانی با کمترین چالش آبی در غرب هرمزگان خواهیم داشت.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top