skip to Main Content

کتاب باید در تمامی مراکز اجتماعی شهرستان حضور داشته باشد

معاون فرماندار بستک از برگزاری مسابقه خلاصه نویسی کتاب هر ۶ ماه جهت افزایش انگیزه مطالعه در شهرستان خبر داد.

کتاب-خواندن

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بستک، محمد احمدی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و نهضت مطالعه مفید شهرستان اظهار داشت: کتاب و کتابخوانی در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که نیازمند توجه جدی تمامی دستگاههای دولتی به این مقوله است.

وی افزود: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در تقویت نوع تفکر مردم موثر است و هر چه مردم از اندیشه پویاتر برخوردار باشند در شکل دهی به نوع و سبک زندگی خود موفق تر عمل می کنند.

معاون فرماندار بستک افزود: مدیران به ویژه مسئولان فرهنگی بستک باید در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان، نیازهای حوزه کتاب و کتابخوانی را شناسایی و برای بالفعل کردن و بهره‌جویی بیشتر از آنها برنامه‌ریزی داشته باشند.

احمدی تاکید کرد: ادارات و نهادهای متولی برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت توجه ویژه‌ای به بحث کتاب و کتابخوانی داشته و در این کلاس‌ها این فرهنگ ارزشی را ترویج دهند.

وی با بیان اینکه باید بیش از پیش به بحث مهم کتاب و کتابخوانی اهمیت قائل شد افزود: بردن کتاب به مراکز فرهنگی، اجتماعی و معابر و مکان‌های پر تردد می‌تواند در راستای اشاعه فرهنگ کتاب بسیار موثر واقع شود.
خبرنگار: حق شناس/۱۱۰/ق/و

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top