skip to Main Content

مسابقات قرآن فرهنگیان در منطقه جناح برگزار شد

ناصر چمن پیرا رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جناح از حضور پرشور فرهنگیان در مسابقات قرآن منطقه ای خبر داد.

قرآن

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، ناصر چمن پیرا رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جناح گفت : یکی از اثرات قرآن رسیدن به آرامش واقعی است.وی افزود : در این راستا نیز بشر در طول تاریخ تلاش ها و رنج های بسیاری را به جان دل خریده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جناح اظهار داشت : قرآن ، کامل ترین نسخه برای آرامش روح است و راه هایی را برای دستیابی به آرامش در آن ذکر شده است.

ناصر چمن پیرا تصریح نمود: بدون ایمان ، آرامش روحی و روانی وجود ندارد و به عبارتی، یکی از عوامل ایجاد آرامش دارا بودن ایمان به خداست . این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان ساخت : داشتن آرامش در زندگی ، نخستین چشمه خوشبختی است وکسی که از این نعمت محروم باشد ، از نعمت خوشبختی نیز محروم است و هیچ گاه طعم خوشبختی را نخواهد چشید .

وی یادآور شد : در این مسابقات، فرهنگیان منطقه جناح در دو بخش خواهران و برادران در رشته های قرائت ، حفظ و تقسیر به رقابت پرداختند که در پایان نفرات برتر معرفی شدند. رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جناح عنوان کرد : نفرات اول این دوره از مسابفات به مرحله استانی که در شهرستان قشم برگزار می گردد اعزام می شوند.

شایان ذکر است سید عبدالله افکار مسئول امور تربیتی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح نفرات اول مسابقات قرآن فرهنگیان منطقه را به شرح ذیل اعلام کرد: بخش برادران : ۱- محمد چروند در رشته قرائت از دبیرستان شرفایی جناح ۲_ جاسم صالحی در رشته حفظ دو جز از دبیرستان صدیق کهتویه ۳_ صالح صالحی در رشته حفظ پنج جز از دبیرستان امیری فاریاب ۴_ محمد زینلی در رشته تفسیر از دبستان توحید جناح و در بخش خواهران : ۱_شازمان آیینه افروز در رشته قرائت دبیرستان نبی اکرم هرنگ ۲_ آمنه رئیسی در رشته حفظ دو جز از دبیرستان فرشادی جناح ۳_ رقیه زینلی در رشته حفظ پنج جز از دبیرستان فرشادی جناح ۴_ فاطمه محبی در رشته تفسر از دبستان مریم مربوطی جناح

 

ارسال خبر توسط: میلاد کارگر/۸۰۹۸/ق و

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top