skip to Main Content

تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار جهت اصلاح شبکه انتقال آب به بستک و جناح

با پیگیری‌های نماینده غرب هرمزگان صورت گرفت: تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار جهت اصلاح شبکه انتقال آب به بستک و جناح

جباری ۱به گزارش پایگاه خبری بادگیر، احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، پارسیان و بستک در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار جهت اصلاح شبکه انتقال آب به بستک و جناح خبر داد.

وی در این خصوص افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته با مدیر عامل شرکت سهامی مهندسی آب و فاضلاب کشور قرار شد مبلغ ۳۰ میلیارد ریال جهت اصلاح شبکه انتقال آب از لاورمیستان به بستک و جناح در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار بگیرد تا خرید لوله و عملیات اصلاح شبکه صورت بگیرد.

نماینده مردم غرب هرمزگان خاطر نشان کرد: به دلیل همتراز نبودن قطر شبکه انتقال آب و طول مسیر، انتقال آب با سختی صورت می‌گیرد و در نقاطی از شبکه باعث ترکیدن لوله‌ها و هدر رفتن آب می‌شود که با اصلاح کلی آن و همتراز نمودن شبکه این مشکل برطرف می‌شود.

جباری گفت: البته اصلاح شبکه و انتقال آب از لاور میستان به صورت کوتاه مدت طراحی شده و رفع مشکل همه نقاط شهرستان بستک با انتقال آب از مسیر چارک و با ایجاد آنتنی طرح محرم و تزریق آب از طرق آبشیرینکن مشکل آب شهرستان به صورت دائمی حل خواهد شد.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات آب دژگان و نواحی اطراف آن گفت: با انتقال موقت آب از خط بندرخمیر مشکلات روستاهای شرق بندرلنگه به صورت کوتاه مدت مرتفع خواهد شد که در آینده با ایجاد آب شرین‌کن و انتقال آب از دریا مشکل آب شرق بندرلنگه به صورت دائمی مرتفع می‌شود.

یادآور می‌شود: جانباز مدیر عامل شرکت سهامی مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن تقدیر از پیگیری‌های نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل آب غرب استان، همکاری‌های متقابل جباری در کمیسیون عمران مجلس با شرکت سهامی مهندسی آب و فاضلاب را زمینه ساز خدمات هرچه بیشتر این شرکت در غرب هرمزگان دانست.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top