skip to Main Content

غرب هرمزگان تابستان امسال را با کمترین چالش آبی پشت سر می‌گذارد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، پیش‌بینی می‌شود منطقه غرب هرمزگان که همواره در طول تاریخ با مشکل آب شرب روبرو بوده، تابستان امسال را با کمترین چالش پشت سر بگذارد.
خبرگزاری فارس: غرب هرمزگان تابستان امسال را با کمترین چالش آبی پشت سر می‌گذارد

 به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از غرب هرمزگان، حمیدرضا جانباز ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن بندر لنگه، هدف از سفر یک روزه خود به هرمزگان را بررسی وضعیت تامین آب شهرهای غرب استان عنوان کرد و اظهار داشت: اقدامات خوبی در بخش آبرسانی از طریق شیرین‌سازی آب دریا صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرهای بندرلنگه و کنگ از دیرباز با مشکل کم‌آبی مواجه بوده‌اند، افزود: در حال حاضر با بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن و صبر و بردباری مردم شاهد آنیم که ظرفیت تولید آب از طریق آب‌شیرین‌کن‌ها بیش از نیاز آبی این شهرهاست.

این مسئول ابراز امیدواری کرد که با توجه به توسعه طرح‌های آبرسانی در غرب استان، تابستان امسال مشکلات کمتری در بخش آبرسانی نسبت به سال گذشته در این شهرها داشته باشیم.

مدیرعامل آبفای کشور در ادامه سفر یک روزه خود به هرمزگان، با حضور در شهرستان بستک و طی نشستی با مسئولان محلی و مدیران عامل آب و فاضلاب شهری و روستایی، وضعیت تامین آب این شهرستان را بررسی خواهد کرد.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top