skip to Main Content

معلمان نمونه و بازنشستگان بستک تجلیل شدند + گزارش تصویری

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم از معلمان نمونه و بازنشستگان شهرستان بستک تجلیل شد.

htmnbb.6

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از جهانگیریه، مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آیین تجلیل از معلمان نمونه استانی، شهرستانی و بازنشستگان این شهرستان که به مناسبت هفته معلم برگزار شد، با بیان اینکه بهترین خواستگاه شعار دولت، همدلی و همزبانی در آموزش و پرورش نمایان می باشد، اظهار داشت: معلم با همدلی موجبات رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم می نماید چرا که سرمایه های ارزشمند هر کشور نیروی انسانی آن است و این نیروها تنها با دستان شما معلمان دلسوز و فداکار، آموزش و تربیت داده می شوند.

علی کرم پور با اشاره به اینکه عصاره تعلیم و تربیت و اسوه فضایل اخلاقی معلمان هستند، افزود: تجلیل از معلمانی که با همدلی و صداقت در راه شکوفایی فرزندان ما تلاش می کنند امری ضروری است.

در ادامه این همایش سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بستک ضمن گرامیداشت هفته معلم، بیان داشت: معلمان به زندگی دیگران روشنی می بخشند و با عزم و اراده قوی در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی و خدمت رسانی آموزشی به دانش آموزان این مرز و بوم تلاشی مضاعف دارند.

گفتنی است این همایش با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان، شوراها، شهردار، دهیاران، ائمه جمعه شهرستان، مدیران، معاونین و کلیه فرهنگیان این شهرستان در سالن پیامبر اعظم بستک برگزار شد.

در پایان‌ این همایش از ۱۸معلم نمونه و ۱۷معلم بازنشسته و ۲۵ دبیر تلاشگر استانی مقاطع متوسطه دوم نظری و فنی و حرفه ای این شهرستان با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

htmnbb.10 htmnbb.11  htmnbb.2 htmnbb.3 htmnbb.4 htmnbb.5 htmnbb.6 htmnbb.7 htmnbb.8 htmnbb.9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top