skip to Main Content

حضور ۵ مدیر کل در پارسیان فرصت خوبی برای حل مشکلات بود

امام جمعه پارسیان از عدم برنامه‌ریزی مناسب برای بهره‌گیری و تاثیر بیشتر از سفر پنج مدیر کل گلایه کرد.
خبرگزاری فارس: حضور 5 مدیر کل در پارسیان فرصت خوبی برای حل مشکلات بود

به گزارش پایگاه خبری بادگیر حجت‌الاسلام و‌المسلمین هادی میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن گلایه از عدم برنامه‌ریزی و هماهنگی سفر پنج مدیر کل مرتبط با حوزه کشاورزی و آب به شهرستان گفت: شهرستان پارسیان ۴۰ روستا دارد که هر کدام از این روستاها به نوعی مشکلاتی در خصوص آب و زمین‌های کشاورزی دارند.

وی خاطر نشان کرد: عدم رعایت تشریفات قانونی و عرف اجتماعی در سفر مدیران کل استان به شهرستان باعث هدر رفت این ظرفیت شد و نتیجه این سفر برای مردم شهرستان قابل لمس نیست.

امام جمعه شهرستان پارسیان افزود: ما از دولتمردان و مدیران اجرایی شهرستان این انتظار داریم که سفرهای مهم استانی به شهرستان را به خوبی مدیریت کنند.

میرزایی سفر مدیران را بهترین فرصت برای رفع مشکلات مردم دانست و گفت: اگر قرار باشد سفری به شهرستان صورت بگیرد باید با دقت برای لحظه لحظه حضور مدیران برنامه‌ریزی شود تا خدای ناکرده فرصتی که نظام در اختیار آنان قرار داده به هدر نرود.

یادآور می‌شود جلسه‌ای به منظور رفع مشکلات کشاورزان پارسیان با حضور نماینده مردم غرب استان در مجلس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان،‌ مدیر کل منابع طبیعی استان هرمزگان، مدیران کل آب و فاضلاب شهری و روستایی، مدیر کل آب منطقه‌ای هرمزگان، مدیر کل منابع طبیعی، فرماندار شهرستان پارسیان، جمعی از ائمه جمعه و جماعات و اعضای شوراهای شهر و روستا در روستای حمیران به منظور رفع مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی غرب هرمزگان و به خصوص منطقه پارسیان برگزار شد

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top