skip to Main Content

ثبت نام آزمون استخدام آتش نشانی در هرمزگان ۵ اردیبهشت

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: زمان ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی ها از روز پنجم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود که متقاضیان می توانند.

fire-fighter

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از مهر، مسعود دالمن بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی جذب ۸۱ نیروی آتش نشان در هرمزگان، عنوان کرد: این آزمون با توجه به مجوز سازمان شهرداری های وزارت کشور برای جذب نیروهای عملیات آتش نشان و راننده آتش نشانی در شهرداری های استان هرمزگان برگزار می شود.

وی ادامه داد: سهمیه استان هرمزگان در این آزمون ۸۱ نفر است که از این تعداد ۶۲ نفر سهمیه سازمان آتش نشانی بندرعباس و سایر سهمیه ها به آتش نشانی های شهرداری های رودان، بندرلنگه، قلعه قاضی، سردشت، بستک، سوزا، سرگز احمدی، سندرک، گوهران، فارغان، کوشکنار، ابوموسی و بندرکنگ اختصاص خواهد داشت.

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری هرمزگان با بیان اینکه جذب این تعداد آتش نشان از طریق دو آزمون کتبی و عملی صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: زمان ثبت نام این آزمون از روز پنجم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود که متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سایت استانداری هرمزگان به نشانی Hormozgan.ir و همچنین سایت دفتر آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را از طریق سایت انجام دهند.

دالمن خاطرنشان کرد: نتایج آزمون کتبی که روز اول خرداد ماه سال جاری برگزار می شود، به صورت سه برابر ظرفیت اعلام خواهد شد و پس از آن آزمون عملی در نیمه اول تیر ماه ۹۴ برگزار می شود که این آزمون شامل ۹ آیتم مسائل عملیاتی آتش نشانی خواهد بود و نفرات برگزیده در سازمان های آتش نشانی شهرداری های اعلام شده مشغول به کار می شوند.

وی از اختصاص سهمیه ۲۵ درصدی به خانواده های شهدا و ایثارگران در این آزمون خبر داد و بیان داشت: متقاضیان سهمیه خانواده های شهدا و ایثارگران از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران براساس سهمیه مشخص شده اعلام می شوند که این افراد نیازی به شرکت در آزمون کتبی ندارند و در آزمون عملی شرکت خواهند کرد.

مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری هرمزگان اظهار داشت: رشته های شغلی این آزمون کاردان آتش نشان برای تصدی پست آتش نشان، متصدی ارتباطات و آتش راننده وسایط سبک و نجات غریق و همچنین راننده وسایط نقلیه تندروی سنگین برای تصدی پست آتش نشان راننده وسایط سنگین خواهند بود.

دالمن اضافه کرد: متقاضیان جذب به عنوان راننده آتش نشان باید دارای گواهی نامه رانندگی پایه یک باشند و در بخش نیروی عملیات آتش نشان نیز باید مدرک کاردانی در رشته های تحصیلی اعلام شده در اطلاعیه استخدام را داشته باشند که جزئیات کامل این اطلاعیه در سایت استانداری هرمزگان و همچنین سایت سازمان آتش نشانی شهرداری بندرعباس منتشر شده است.

وی تاکید کرد: متقاضیان باید در زمان ثبت نام مدارک کامل مورد نیاز که در آگهی استخدام اعلام شده را داشته باشند و در غیر این صورت نمی توانند ثبت نام کنند.

Back To Top