skip to Main Content

تجلیل از ۱۸معلم نمونه استانی و شهرستانی در بستک

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بستک گفت: ۱۸نفر از فرهنگیان این شهرستان که موفق به کسب عنوان معلم نمونه استانی و شهرستانی شده اند در هفته بزرگداشت مقام معلم تجلیل می شوند.

jshap.2

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بستک، محمد نور محمودی در جلسه شورا آموزش و پرورش ضمن بررسی مصوبات قبل و با اشاره به نزدیک شدن هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم اظهار داشت: تجلیل از معلم نباید مختص یک روز و یک هفته باشد بلکه بایستی به نقش و جایگاه والای معلم در جامعه همیشه ارج بگذاریم.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بستک با بیان اینکه معلم بر افکار و اندیشه دانش‌آموزان جامعه تأثیر گذار است، افزود: تجلیل از شأن و منزلت معلم باید در رأس امور باشد چرا که از شخصیتی قدردانی می شود که زمینه شکوفایی و پیشرفت نسل آینده ما را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به نقش معلم در جامعه  و حفظ شخصیت معلمان، خواستار همکاری بیش از پیش دستگاه های اجرایی در هر چه باشکوه تر برگذار نمودن برنامه های هفته مقام معلم در شهرستان شد.

محمودی پیشرفت صحیح و شکوفایی نسل های آینده جامعه را مدیون معلمان دانست و افزود: امسال ۱۸نفر از فرهنگیان زن و مرد به عنوان معلم نمونه این شهرستان برگزیده شده اندکه از این تعداد ۱نفر در مرحله استانی و ۱۷نفر نیز در مرحله شهرستانی موفق به کسب عنوان معلم نمونه شده اند در هفته بزرگداشت مقام معلم از آنان نجلیل خواهد شد.

گفتنی است برنامه های متنوع و جذابی از قبیل تجلیل از پیشکسوتان تعلیم و تربیت آموزش و پرورش شهرستان، تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآنی، فرهنگی_هنری، تقدیر از معلمان نمونه استانی و شهرستانی، تجلیل از فرهنگیان فرمانده واحدهای بسیج دانش آموزی شهرستان و برگزاری مسابقات ورزشی در این مدیریت و واحدهای آموزشی تابعه در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار خواهد شد.

ارسال خبر توسط: حرمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top