skip to Main Content

جلسه ویژه مدیران بخش کشاورزی و آب برای حل مشکلات کشاورزان پارسیان

پس از بحث و بررسی کامل مسائل و مشکلات مردم، مقرر شد تا جهاد کشاورزی استان نهایت همکاری را با کشاورزان این منطقه به منظور حفظ شرایط موجود انجام داده و جلسه ویژه ای در وزارت نیرو برای این منظور تشکیل شود.

 

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از 14پارسیان خبر، جلسه ویژه بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب کشاورزی غربی ترین شهرستان استان هرمزگان به ابتکار نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی، استاندار هرمزگان و فرماندار پارسیان برگزار شد.

در این جلسه که علاوه بر احمد جباری نماینده مردم غرب استان در مجلس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان،‌ مدیرکل منابع طبیعی استان هرمزگان، مدیران کل آب و فاضلاب شهری و روستایی و مدیرکل آب منطقه ای هرمزگان و همین طور مدیرکل منابع طبیعی و فرماندار شهرستان پارسیان و ائمه جمعه و جماعات و اعضای شوراهای شهر و روستا حضور داشتند، مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی غرب هرمزگان و بخصوص منطقه پارسیان و سه روستای این شهرستان یعنی هشنیز، حمیران و بوچیر مطرح و مورد بحث و بررسی دقیق قرار گرفت.

احمد جباری در این جلسه با اشاره به ظرفیت های غرب هرمزگان در توسعه کشاورزی خارج از فصل، اظهار داشت:‌ همگرایی میان دستگاه‌های مسئول در این حوزه نه تنها مشکلات مردم را کمتر می کند بلکه سبب می شود تا هرمزگان به عنوان استانی که دارای ظرفیت های ویژه در تامین نیازهای کشاورزی کشور در فصل های مختلف سال است،‌ به لحاظ اقتصادی رشد یابد.

در این جلسه پس از بحث و بررسی کامل مسائل و مشکلات مردم، مقرر شد تا جهاد کشاورزی استان هرمزگان نهایت همکاری را با کشاورزان این منطقه به منظور حفظ شرایط موجود بعمل آورده و از سوی دیگر جلسه ویژه ای در وزارت نیرو و با حضور مدیرکل آب منطقه ای هرمزگان تشکیل شود تا وضعیت دشت های آبی منطقه بررسی و امکان برداشت از برخی دشت ها فراهم آید.

جباری تاکید کرد: نشست ویژه ای را در هفته آینده در محل وزارت نیرو و با حضور مسئولین محلی و فرماندار این شهر و همین طور معاونین وزارت نیرو برگزار می کنیم تا آن دسته از مشکلاتی که نیاز به ابلاغ کشوری و تصمیم گیری کلان دارد، در تهران بحث و بررسی شود.

همچنین جباری پس از این جلسه نشستی نیز با جمعی از نمایندگان کارگران بومی شاغل در شرکت نفت فلات قاره لاوان داشت و مسائل و مشکلات آنان را نیز بررسی کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top