skip to Main Content

تجمیع عشایر سرکوه شنبه پارسیان در دستور کار دولت قرار دارد

فرماندار پارسیان در بازدید از منطق آسیب دیده از زلزله ضمن ابلاغ سلام استاندار هرمزگان و دلجویی از آنان بر رفع مشکلات عشایر شهرستان تأکید کرد.

IMG_2352

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد رادمهر فرماندار پارسیان به اتفاق مسئولین شهرستان از مناطق آسیب دیده از زلزله در «سرکوه شنبه» ضمن بازدید، بر عزم دولت نسبت به رفع مشکلات عشایر شهرستان تأکید کرد.

وی در خصوص برنامه تجمیع عشایر گفت: از ابتدای استقرار دولت طرح تجمیع عشایر سرکوه شنبه در مکانی مناسب در دستور کار قرار گرفته است که مطالعات ابتدایی این طرح انجام شده و مجوزهای لازم نیز صادر شده است.

فرماندار پارسیان خاطر نشان کرد: در این طرح تمامی عشایر با حفظ محل تمرکز دام‌هایشان در مکانی که از تمامی امکانات خدماتی و رفاهی برخوردار باشند اسکان داده می‌شوند.

رادمهر خاطر نشان کرد: عشایر سرکوه شنبه سالیان متمادی است که بخشی از تولید شهرستان را به دوش می‌کشند و با ایجاد اشتغال خدمات ارزنده‌ای به کشور ارائه می‌کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان ضمن اشاره به نقش عشایر در تحولات اجتماعی شهرستان گفت: عشایر سرکوه شنبه تا کنون حضور فعالی در انتخابات داشته‌اند و امسال با حضور پر رنگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن همراهی خود را با نظام اعلام کردند.

یادآور می‌شود؛ در این دیدار عشایر ضمن ابراز نگرانی از آلودگی‌های زیست محیطی که توسط گردشگران در منطقه سرکوه شنبه ایجاد می‌شود، مشکلات خود را در حوزه جهاد کشاورزی، دامپزشکی، محیط زیست و آب مطرح کردند که مسئولین ضمن تأکید بر رفع نیازهای آنان قول همکاری دادند.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top