skip to Main Content

اسکان ۸۷۲۶ نفر روز مسافر در ستاد اسکان پارسیان به صورت موقت

عبدالمجید بدیعی مدیر آموزش و پرورش پارسیان در جمع خبرنگاران اعلام کرد”در ایام تعطیلات نوروزی ۸۷۲۶ نفر روز مسافر و بیش از هزار خانوار در اماکن تحت پوشش ستاد بطور موقت اسکان یافتند.

بدیعی ۱۲۳۴

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از پارسیان خبر، عبدالمجید بدیعی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت” در طول تعطیلات و به مدت ۱۵ روز کاری تعداد ۸۷۲۶ نفر روز مسافر و بیش از هزار خانواده در ۱۰۴ کلاس و ۱۶ واحد آموزشی تحت پوشش ستاد اسکان این مدیریت ساماندهی و بصورت موقت اقامت یافتند.

بدیعی خاطرنشان کرد”در این مدت قریب به ۳۰ تن از عوامل اجرایی و سرایدار بصورت شبانه روز در محل ستاد و مراکز اقامتی حضور داشته و به خوبی از میهمانان عزیز تکریم و میزبانی نمودند.

بدیعی همچنین افزود”نظافت و پاکیزگی اقامتگاه ها،پیک های موتوری و راهنمای مسافرین و از همه مهمترتکریم و میهمان نوازی از نقاط قوت و برجستنه ستاد اسکان شهرستان بود که در حذب مسافرین و نیز رضایتمندی آنان نقش به سزایی داشت.

مدیر آموزش و پرورش در پایان از زحمات بی وقفه و موثر همه عوامل اجرایی و خدماتی ستاد به ویژه کارشناس تعاون و دبیر ستاد، مدیران مدارس محل اسکان، خدمتگزاران و سرایداران و سایر دستگاههای پشتیبان صمیمانه قدردانی کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top